Friday, December 31, 2010

總結

今年寫左365篇

觀賞人數約264500

Followers有50個

寫到第三年,今年先摸清楚自己想寫乜,都係相簿加D廢噏;另外新嘗試係每月交一篇影相功課,呢樣野應該會繼續啩!

今年係咁多,祝大家新年快樂,事事如意,身體健康。。。多謝:)

最後,播我今年選嘅金曲金獎,All C Star。。。呀唔係,係C AllStar 嘅 “天梯” 至啱,出年見啦!

14 意見:

l.minor said...

祝新年快樂!身體健康!

明年影多d靚相,再寫多d遊記!

卡臣 said...

祝你:
影多啲好相
freelance勁筍
身體好唔怕冷
x便暢通
抽獎運好

supageti said...

我覺得你好叻囉 ~~~ :p

best actor said...

祝2011年﹐健康充實又快樂﹗
我會繼續捧場﹗

naruto said...

l.minor:
夫妻和順,身體健康,勁加人工

你都影多D靚相啦

卡臣:
祝番你:
做多幾套好劇
身體健康
大X暢通
工作順利

ps:出年食飯啦

supageti :
叻?我唔覺嘅
你唔叻咩?

best actor:
出年香港遊啦:)
我夠繼續捧你場咯

Ogake said...

讚好! 新年快樂!!

largeheadboy said...

大家講晒咁過年講乜呀?
不過都係身體健康,龍馬精神
新年勝舊年喇!

星若 said...

新年快樂!!

ayclui said...

祝大叔新年快樂, 身心健康, 路路暢通, 繼續相簿加多D廢噏...

瘋膏 said...

Happy new year! 祝攝影技術更進步!

TY said...

Happy New Year! 祝你新既一年繼續寫好BLOG!!! 影多D靚相!!!

cheers!!!

supageti said...

我唔單止唔叻 ~~ 仲好無用囉 ~~ 希望出年會叻啲啲 ~~

naruto said...

Ogake:
大家都快樂啦

largeheadboy:
新年咪開呢版出嚟copy and paste 囉

星若:
你都係呀~

ayclui:
路路暢通。。。LIKE

你同蝦子餅都身體健康,開心快樂每一日,影多D靚相

瘋go:
多謝,影相想進步。。。有D難,盡力

祝你同貓貓開心順利健康

Otto:
真架,最緊要健康,你都係,仲有心想事成

supageti:
你點叫無用呀,日文已經十個叻啦,記住”正念“呀。。。出年一齊加油啦

邪留丸~ said...

身體健康~
凍就著多多衫喇~
怕凍大叔
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...