Sunday, December 19, 2010

接新娘

從朋友的facebook見到,著成咁接新娘,當自己係才子喎。。。。



mmm....好肉酸囉

唔知係新郎定兄弟嘅主意呢?

見到呢套兄弟服,有無得臨時甩底唔做兄弟呢?

D姊妹又會著乜?

會似公主駕到吖定剩著肚兜扮肉蒲團呢?

17 意見:

unknown said...

唔係呀~幾有心思wo~

卡臣 said...

雖則留下一個難忘回憶給自己啫
但都要有個譜呀

best actor said...

簡直係唐伯府點秋香啦﹕唔知新郎係唔係華大﹐伴郎係華二﹖

TY said...

好難頂喎~ 著緑色果位人兄唔帶帽,係咪怕。。。。

Tat said...

好齊人呀,似足五勇士
http://www.oldcake.net/viewthread.php?tid=12108&extra=page%3D1

naruto said...

馬田亨:
我想睇你著住行街囉

卡臣:
佢地咪扮緊無雙譜囉,咦!九千歲呢?

best actor:
華Dee

TY:
係喎,哈哈

Tat said:
突左三個係乜呢?

ayclui said...

好肉酸...自己結婚攪成咁...唉!
(真係嫁唔過)

naruto said...

ayclui:
新娘可能一巴車埋去

Tat said...

分身術

naruto said...

Tat:
你都幾爛架喎

Tat said...

呢D叫做爛?比起你個D我呢D好碎料咋!

l.minor said...

會唔會係新娘主意,玩兄弟一環?

naruto said...

Tat:
唓!我爛其實只係一個假像,做出嚟架咋

l.minor:
哇!玩咁大,唔怕新郎悔婚走佬呀!

Tat said...

吓,咁呢「假像」都好成功喎

naruto said...

Tat:
係呀,好辛苦經營出嚟架

supageti said...

我諗起呆佬拜壽囉 ~~~ @@

naruto said...

supageti:
我。。。無言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...