Thursday, December 30, 2010

開P

唔係我啦,我無去P好多年啦(實情係年年都無人叫我去)

去港島南區行個圈,見到呢一幕。。。。你見到咩野呢?


我未見過咁多街貓囉,十幾隻都有呀,我行埋去嚇走左幾隻呀!排哂隊開大食會呀~


幾耐無開餐呢?係咁“趙”呀


睇下左邊果隻,都幾肥噃,一定有人定時餵啦


毛色仲有光澤㖭,呢隻四蹄踏雪幾靚仔


唔知係咪關野生事呢?個樣都似豹D架,呢隻畫埋黑眼線,似鬼妹


放大睇,成隻山貓咁,話係豹都有人信呀真係

14 意見:

l.minor said...

第二張正呀!排哂隊咁~

我都覺得d貓好似豹咁,唔知係咪野生開

估唔到今日同你一樣,都係寫貓呀!

Ellen老師 said...

D貓樣......好可怕呀~~~~~~~~

邪留丸~ said...

巧多貓呀!!!!
>v<

largeheadboy said...

驟眼睇第一張以為得一隻貓
點知原來佢地有保護色
超可愛呀!

naruto said...

l.minor:
係呀,撞blog呀

Ellen老師:
帶妹妹去探下佢地啦

邪留丸~:
yeah~~

largeheadboy:
係呀,無啦啦一隻黑色,其餘都似樣

ayclui said...

鬼妹貓最靚...^^
真係有諗過隨身帶d貓小食, 一見有靚貓就用o黎聯誼下...

卡臣 said...

佢地食完之後
有無一字排開咁痀呀?

maymay said...

真係幾壯觀喎~~

TY said...

好得意...一字排開...

我鍾意黑色踏雪果隻...靚!!!

星若 said...

排得齊齊整整,好乖喎!

瘋膏 said...

好嘢, 咁都俾你撞到。最愛有眼線的貓。

naruto said...

ayclui:
其實我都有諗過袋定D貓糧,呵呵

卡臣:
無呀,失望

maymay:
哼!使乜講

TY:
個樣仲好精靈㖭

星若:
有野食啫

瘋go:
你同你隻貓畫吖

Artman said...

佢地似參加緊競食大賽, 場面好壯觀.

naruto said...

黑色果隻咪小林尊囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...