Monday, December 13, 2010

估下我食左乜呢?

三個人食四樣野,估唔估到食左乜?

14 意見:

largeheadboy said...

凍芝麻豆腐花
凍綠豆沙
糖不甩
凍豆腐花

naruto said...

largeheadboy:
從未見過你咁醒呀,有D驚

卡臣 said...

largeheadboy好嘢
我就估唔到啦

ayclui said...

大頭好叻呀~ 一定係喺呢間鋪頭食過~ ^^

TY said...

好勁! 我睇果幾隻字...仲諗緊...呢間係咩菜館!

karvitz said...

咁多C,你最愛喇!XDD

naruto said...

卡臣:
我都無諗過咁早就比人估中哂呀

你唱完K係咪告一段落?

ayclui:
今日篇blog提早玩完

TY:
係啦,我自己睇番都要諗一諗至記得

karvitz:
呢期玩撩交嗌吖?

卡臣 said...

naruto

唱完哂k啦
得閒了

等我私信你先

supageti said...

我都係咁諗:咁多 C,啱晒你啦。:p

largeheadboy said...

唔好意思一野就中晒!有冇乜野大獎呀?

我都有喺山頂睇卡臣唱 k 呀話時話~

Artman said...

哈! 拎D倉底貨出黎寫....
睇黎你冇咩存貨, 或者你呢日超懶.

naruto said...

卡臣:
C信呀,哇

supageti:
三個C,有意思,amanda。。。so cute

largeheadboy:
一早就估中,想C你票呀,仲話要獎品

Artman:
忙到無哂貨啦,其實大把野未寫,而家坐定定寫緊今晚果篇呀

maymay said...

大頭哥估晒,我地唔駛玩啦

naruto said...

maymay:
無人叫你睇佢答案啫。。。你會估到咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...