Thursday, December 2, 2010

大地

喺西環後街見到呢張海報。。。


以前, 一人一件大地牌校褸,呢個牌子嘅老闆應該肥到著唔到𧙕囉,而家D細路仲係咪著呢個牌子呢?

買左件校褸,又要去學校買個校徽自己釘上去,釘得靚唔靚就睇你阿媽嘅手工啦(而家係咪賓妹做架呢?)

件校褸一著就成季,無洗架喎,打波又將佢通地放喎,果陣時又得架喎,咁污糟

未到一定嘅溫度就唔比著校褸,所以又要準備多件冷衫,果個年代好多都係手織嘅,我件係阿姨織比我嘅,係完全唔啱身嘅。。。

而家講番,已經係上世紀嘅事,當年嘅死蠢而家已經變左阿叔,只係醒左少少

14 意見:

卡臣 said...

除了大地牌
還有雪花牌
利工民冷底衫

Tee said...

我當年嗰件中一著到中七,死蠢中一生聽阿媽話買大兩個碼,我諗都有頭兩三年摺住過冬。

ayclui said...

件校褸一著就成季,無洗架喎 --> 我都係喎~^^
睇呢篇即刻諗起果對白飯魚, 唔比人踩到黑哂一個個鞋印都唔去洗呀, 以前要自己洗o架...有時懶起上o黎喺上面搽d白兔牌就算~

best actor said...

小學校褸係大地﹐中學肯花D錢搵觀奇。
以前o係灣仔D校服店買衫﹐被阿媽同老闆迫當眾除褲試著﹐超無癮。

naruto said...

卡臣:
我無著過利工民呀,係咪真係暖D架?

Tee:
哇!小學果件著左以年呀,中學就難D,中一到中七,童裝變大人啦,點可能呀

ayclui:
而家好似無左油白油呢下動作

best actor:
童年陰影呀

maymay said...

"被阿媽同老闆迫當眾除褲試著,超無癮"
哈哈,笑C我~~

L L said...

依家校褸多用棉裏喇,大地牌早失勢喇!

naruto said...

maymay:
咁你就開心,唉!

laulong:
最好可以著羽絨啦,呵呵

Ellen老師 said...

小時候買校服,一定係【金綸】,而家D學生買校服又係【金綸】,個老闆仲發呀!

largeheadboy said...

我細個啲校褸都完全無洗架!淨係收埋之前攞出去晒太陽。同埋嗰陣時一個禮拜上兩日體育堂,但係套運動衫都唔洗架着完第一日~

naruto said...

Ellen老師:
我又未聽過金綸喎,會唔會係女校著金綸呢?

大頭:
你真係污到過哂火

supageti said...

我見大埔啲小學生件校褸變晒 core-tex 咁款啦。中學生 0-40 度都係冷 pullover,唔著校褸嫁。

naruto said...

supageti:
無人著棉襖啦呵?

lau2tang said...

依家學生的校褸,好多都係用雙面膠紙貼個校章上去架~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...