Wednesday, December 15, 2010

道風山遊記

睇雜誌相見到有D中國建築,以為係道家,點知原來係基督教嘅靈修地方,唔關道教事,亦唔關杜可風事;山上面仲有個巨型十字架㖭!

沙田你就去得多,有無試過由火車站行天橋去宜家果邊,然後上山呢?果度叫道風山!由山腳行上去,半個鐘至九個字左右啦,一路都係斜路,都幾高架!所以見到有人情願搭的士上去


呢度呢,比我感覺真係幾特別,有D唔似喺香港架,先睇呢個。。。

1/喺一幅超巨大石牆入面,門口黑到乜都睇唔到,摸黑入去,原來有間房,係比人祈禱嘅;入到去,當眼睛適應到光暗時,原來有人坐喺我隔離讀緊聖經,我真係嚇左一野囉!令我諗起鄭少秋套”基道山復仇記“,基道山同道風山唔通係兩姊妹?


2/山上嘅人相信好多都係虔誠嘅教徒,周圍都見到佢地讀緊聖經;咁山上面有個兩層樓高嘅十字架,腳底都有個女仔讀緊聖經喎,而十字架旁有個亭,入面班人又係讀聖經喎!咁你實問有乜奇呢?奇在其實好多好多蚊呀,真係虔誠到蚊都唔針佢地?定係原來咁先係考驗呢?


3/要去山上朝拜個十字架,係有條件架,就係要過到個窄門啦!原來信耶穌係要keep fit架,肥係連通行證都無呀,問你驚未?


道風山相簿,配合冬天陽光,今次加大個反差

a/石迷宮﹣呢個迷宮係比人讀聖經用,呢張我鍾意喎


b/簷頂


c/花影


d/透光


e/透光2


f/光影


g/新生


後話:其實今日幾張都鍾意喎,呵呵~

再後話:整理緊之前D香港遊,原來已經寫左50篇,就嚟影勻全港十九區啦

16 意見:

maymay said...

我小學已經去過呢度

d相駛唔駛咁靚呀))))))))))

邪留丸~ said...

以前都去過道風山
依家無心機再行...

L L said...

哇,忍唔住,啲相真係靚、靚、靚.....

largeheadboy said...

呢度可以隨便周圍行架?
對生命門睇怕我會夾咗喺中間囉~

supageti said...

不如出本書啦 ~~~ :p

卡臣 said...

鄭少秋套「基道山復仇記」叫大報復
我細個睇,覺得好勁架

我投b一票, 最靚

naruto said...

maymay:
間中都影到D好野嘅

邪留丸~:
近近地,當行下山,郁下都好嘛

laulong:
忍唔住?我而家都有D呀,多謝哂

largeheadboy:
有一句無寫,門口右邊幅牆爛左一個大缺口,肥嘅都過到(應該都係人為)

supageti:
而家可以印一本架,我諗我會印本玩下,等得閒先

卡臣:
係呀,叫大報復呀

B... 我like

Ebenezer said...

有朋友以前在這裡工作,以前常常上去探她,所以對這個地方都頗熟。

要影靚相的話,行落小小會有一個小墳場,頗有味道,也好少人知道風山有這個地方。行上小小又有一間神學院,仲多靚景添^^

naruto said...

Ebenezer:
原來行漏左咁多呀?不過果日都開始天黑,都去唔到咁多

ching said...

D相好靚噃...因為你, 我知道多左香港有咩好去處..真係區區有睇頭..感激!

naruto said...

ching:
你咁講我面紅呀~

區區有睇頭,得閒行下啦

ayclui said...

道風山...呢個反而無乜興趣...有D怕人咁超級神心, 行到邊都捧住本聖經...

D 相...鍾意透光2

l.minor said...

之前上過道風山,不過唔係呢度,而係Eben講的神學院

不過之前我都冇留意到有個咁嘅地方影相

d相正呀!

朱朋 said...

hehe, 我住左沙田廿九幾年, 真係一次都冇上過去, 只知晚上得個十字架比射燈照住, 都幾蒼涼架!

naruto said...

ayclui:
其實我都有D怕,但果度係寧修嘅地方,當然係係讀聖經啦

L.MINOR:
我又唔見有神學院喎,D相一時時啦,仲有兩批正貨未出街

朱朋:
明明住左60幾年;你最近啦呢度

Eva Ip said...

你好,我是新假期記者Eva, 復活節想做一個關於道風山+耶穌光的專題,見到你有幾張相十分適合刊登之用,故希望邀請你借出相片,如方便的話,請在這裡或電郵evaip@nmg.com.hk和致電 97123871回覆我,感謝!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...