Friday, December 24, 2010

我想去補習




祝大家有個開開心心嘅平安夜

23 意見:

Tat said...

thanks Edwin,
thanks Connie

naruto said...

你thanks阿connie乜野呢?

Tat said...

笑容最靚

l.minor said...

祝你聖誕快樂呀!

l.minor said...

Connie有幾強?強唔強得個大頭?

卡臣 said...

聖誕快樂呀!

WA1HA said...

我中學雞時補過CONNIE同佢老公!
嗯................
好似一個師奶講書, 無說服力的.

best actor said...

瑪麗織襪!!!

largeheadboy said...

咁我都出返嚟教書喇!

聖誕快樂!

naruto said...

Tat:
好有自我風格嘅笑容

l.minor:
你都係啦:)

connie個大頭強過大頭呀呢舖

卡臣:
去邊玩呀?

kawahmel:
哇!用家呀;睇個樣都估到啦~

best actor:
我本來係放韓瑪莉張相,講mary christmas,點知你仲爛

largeheadboy:
教佢地點慳一個幾毫,跟住蝕十蚊嘅技巧呀?

largeheadboy said...

我係地理小強嚟架!哈哈!

ayclui said...

一早"樓樓" 就嚇人..

聖誕快樂!

卡臣 said...

我跟家人過呀,畢竟不再是後生仔, 不會周街逛

naruto said...

largeheadboy:
小強,曱甴果隻呀?

ayclui:
咁都算嚇人?咁你揸車見到呢個廣告咪撞硬

聖誕快樂!

卡臣:
平淡是福

TY said...

我仲以為PS左添....乜補習界唔係淨搵D靚miss架咩?!!

Merry christmas!!

naruto said...

TY:
PS?personal service?哇,哇~~
靚,各花入各眼啦

merry christmas

星若 said...

聖誕快樂!會唔會有聖誕燈飾嘅相睇?!:)

Bean'z Lam said...

我地班都好多人補connie架
佢同老公兩公婆一齊出黎做補習架嘛好似

naruto said...

星若:
我無影燈飾架,無得睇

Beanzzzz:
你唔去補嘅?

Ebenezer said...

Merry Christmas^^

naruto said...

Ebenezer:
u2:)

L L said...

佳節快樂呀 naruto !

Bean'z Lam said...

我都冇take geog
補黎做乜呢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...