Thursday, December 9, 2010

貓の報恩

又係珍貴嘅紀錄片,請慢慢欣賞。。。

1. 影相途中,突然出現一隻貓,行咁急,去邊呢?


2. 做乜眼超超呢?未見過靚仔咩?


3. 原來佢咁開放,日光日白戶外就嚟料。。。咪就係BB有便便,開心到要話比所有人聽囉
(圖片要打格,因為我個blog係好乾淨架)


4. 完事仲“where"沙,但係where極D貨都無郁過;唔怪得D野草茂盛如此


後記:自從餵阿仔阿妹後,行街影相成日都有貓自動獻身,今次隻貓仲表演XX㖭,真係大開眼界呀!

10 意見:

ayclui said...

成條片同報恩有乜關係呢?

maymay said...

隻貓知佢鍾意便便咪整黎送俾佢囉

naruto said...

ayclui:
佢為多謝我比佢做今日嘅主角,送D黃金比讀者囉

maymay:
咪鬼客氣啦,送埋比你啦

卡臣 said...

正呀
滿足到我的偷窺慾望

瘋膏 said...

看到你的貓便, 就想起細個時, 我家的貓在花園樹下便便, 我與朋友一齊睇住, 之後我仲用朋友的拖鞋挖開那堆便....

naruto said...

卡臣:
要唔要張無格架呢?私人醒

瘋go:
掘到黑松露

久違的朱朋 said...

佢便便時唔面對住你, 係咪怕醜:P

largeheadboy said...

因住生眼挑針呀~

l.minor said...

整到我都生眼挑針

naruto said...

久違的朱朋:
但佢用個忽對住我喎,假正經咋卦~

做乜前排失踪呢?

largeheadboy:
百毒不侵

l.minor:
你梗係裝阿婆沖涼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...