Sunday, December 12, 2010

本週廢相

一星期竟然有四張,真廢

1/椒監猪扒飯?好一碟名菜,老闆, 一個椒監;(話時話,個猪字有無錯?)


2/PANASONIC宣佈推出GF2,但GF1011,會係幾年後嘅product呢?


3/紅色個招牌你睇到乜?咪就係“成世朱”囉,呢位成醫師真係好名好名。
有無見到個白衣OL?沿路喺我附近擾擾攘攘,拎下扭下咁,原來跌左銀包呀,梗係扭到乜都跌出嚟啦,陰公,後尾仲摷垃圾桶㖭呀!


4/哀悼完?啋

11 意見:

ayclui said...

果然多廢料...個猪字都錯呀...係豬至啱~

black lab said...

我成日都好懷疑究竟係點樣令餐牌印出錯字呢?唔止一個人過目個喎,個個都唔識嗰個字?個個都唔檢查?
仲要印到大大隻,超礙眼。

BTW,個「猪」字以我嘅認知唔算係錯,只不過係俗寫,「豬」先係正寫。

largeheadboy said...

咁碟椒監猪扒飯好唔好食呀?

naruto said...

ayclui:
廢物多到要回收

black lab:
我自己D case呢,做完會個客對字(做設計唔包對字),但我見到錯字會先出聲,等佢改,因為好似呢D"猪"字我根本唔知係咪錯...

大頭:
隔離間個椒鹽豬扒就真係好食啦

maymay said...

成世朱個阿爸可能好憎佢~^o^

naruto said...

maymay:
個女個名可能係成世雞

陳娃 said...

似乎你呢排好忙喎,,,,,

naruto said...

www:
睇得出呀?

係呀,多野做,兼冬天清醒時間又短左,噚日一覺就瞓左十個幾鐘好似昏迷咁,電話響都醒唔到

卡臣 said...

多嘢做都要保重身體呀

Phil Chan said...

菜單嗰猪(豬)字係簡體。

naruto said...

卡臣:
到番夏天就無事

Phil Chan:
多謝資料提供

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...