Friday, December 10, 2010

香港仔水塘

近近地,行下香港仔水塘

第一次行到咁近電塔頂,勁;水塘好似就乾塘,今年唔係落左好多雨架咩?


原來分上下水塘,輕輕鬆鬆個半鐘,唔夠喉


由上水塘望落去,個景都幾靚架


行到攰攰地,見到呢個牌,深山都有腳底按摩?發達啦


原來係呢隻。。。第一次玩行左一個圈,原來都幾係野


呢幾個標誌,你估到係乜,我渦卷鳴門個名倒轉寫。。。。聽日開估

12 意見:

l.minor said...

A:健身野,轉手/擰腰,跟住做2
B:提腿再慢行
C:唔正經答案:咁不文架!?
正經答案:要做踢腿運動
D:拉筋/大極

你出真名潻呀?

naruto said...

I.minor:
無個啱,証明D標誌幾成功

真名潻。。。我估唔到你想講乜囉

ayclui said...

呢條路線得喎, 我跟~
果d唔係咩八段錦/ 健體操呀咁囉~

星若 said...

A/體操運動設施,B/樓梯級,C/下水塘,D/燒烤場

卡臣 said...

我估的答案跟i.minor相似, 我棄權了

Anonymous said...

A/我都估係體操運動設施
B/登山徑由此路上
C/滾軸溜冰場...?!
D/攀爬設施, 例如繩網

CH Mak said...

A: 一个比铁链锁住,然后另外两个一个用手jit,一个用脚踢

B: 游荡公园

C: (太不文,写不落手)

D: 见鬼

lei d 标志,真系睇死人

black lab said...

d標誌咁有藝術感,其實係咪你設計架?

btw,阿I.minor 係咪指「咩咩咩倒轉寫」嗰句出現咗你個真名呀?

naruto said...

ayclui:
全部都同健身有關,但係乜呢?

星若:
真係。。。。錯哂

卡臣:
無鬼用

Anonymous:
都係錯哂

CH Mak:
幾好笑,但無個中喎

black lab:
我先至無咁chicken

呢個網名嚟架啦,下哇

LBC said...

A: 做好熱身

B: 慢慢行

C: 嚴禁垂釣

D: 請勿攀爬

naruto said...

LBC:
中左個呀,勁

l.minor said...

渦卷鳴=柯x明

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...