Tuesday, December 21, 2010

電話總在不適當時候響起

我電話不多,每日其實只會響起幾次,但好多時都係喺不適當時候響起,有時真係覺得討厭。。。

第5位﹣沖涼先打嚟
阿爸阿媽打嚟,撞啱我沖涼嘅機會真係超多,但係我明明無定時間沖涼,咁都可以撞到咁應嘅?
濕datdat夏天衝出去聽又攪到通屋係水,冬天,分分鐘凍死我呀!

第四位﹣踎塔先打嚟
有個客仲邪,上兩個星期跟佢份job嘅時候,有兩日,次次打嚟我都係踎緊塔,係唔係咁唔老黎呢?阻住人happy hour

第三位﹣最論盡先打嚟
你坐巴士電話唔響架,但一埋站起身落車最搖搖晃晃果陣呢,電話就嚟啦,攪到你一仆一淥,呢類通常都係電話廣告,呢個時候無人會聽你sell野,只想打你

第二位﹣講緊另一條線
明明少電話,但永遠講緊時就會有另一條線打嚟,攪到我有好似好忙嘅假像

第一位﹣瞓覺先打嚟
最近連環幾次發生;
你地會幾夜先唔再打電話比朋友呢?因為人要瞓覺架嘛!
我個工作上嘅夥伴﹣記者妹,日頭就唔做野,成日10:00pm後先打嚟講公事,試過夠膽死點幾都仲打嚟。。。
上星期五晚,因為攰兼第二朝會去東平洲,所以11:15pm就瞓,啱啱瞓著,電話又響,因為電話放左喺廳,又凍,梗係唔聽;
響完,個心醒左,又驚可能有乜緊要事,又驚係某朋友D感情出事,又或者係表妹結婚有野問,結果原來只係記者妹問我下晝個mail嘅報價,下晝講佢唔明又唔出聲,真係打得少呀!

預告:係呀,星期五凍冰冰都決定星期六去東平洲影相,聽日出街

6 意見:

卡臣 said...

睇緊戲,最緊張的時候
周圍總有人的電話會響

largeheadboy said...

非常同意第5位沖涼先打嚟
我依家會由得佢響架喇
沖完涼也睇返係邊個
同埋喺公司永遠一行開就有電話搵你

l.minor said...

我平時個電話都唔響,開會呀~沖涼呀~
一定有一、兩個

我重未去過東平洲,等你d靚相~

naruto said...

卡臣:
而家都少左囉,呢個現像旺角最多

largeheadboy:
我今朝又係乜電話都無,打完呢幾隻字就去XX同沖涼,睇下點先

l.minor:
東平洲唔係咁好影,仲寫緊,今晚應該出到

Ebenezer said...

最冇癮係,每次衝到去攞起個電話,點知就即刻cut線。

naruto said...

Ebenezer:
又真喎,好邪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...