Sunday, December 5, 2010

學晴晴寫日記

我唔係晴晴,佢死左都仲要寫日記,我剩係今日寫,寫乜好呢?

12月5號,天晴;今日天氣好好呀,不過天氣凍左,大家都留喺屋企唔出街呀;隔離阿楊C奶話等睇「萬千星輝頒獎典禮」喎,個個都估邊個會攞獎,豬籠里好耐都無咁熱鬧,佢地問我貼邊個喎。。。

男主角, D報紙佬連日嚟都煲係陳豪大戰黎燿祥,唔係佢兩個唔通係波C高咩;我雖然都鍾意睇陳豪,但黎耀祥係我師兄,又有百佳撐,點都撼贏㨗榮啦;


女主角,我就買九姑娘嘅,第二係精叻邊,第三先到阿佘,連黃綠都揀九姑娘呀!


男配角,原來全年嘅男配角都唔係好突出架咋,唔怪得D報紙佬話係佢兩個之爭啦,我買排骨啦


女配角,法拉好似贏硬咁,連摸頂祥都買佢呀,但對手係惠英紅喎!我就扒冷揀唐詩詠,真心嘅!


飛躍進步男藝員,我投羅仲謙,點都唔揀木獨楊揚


飛躍進步女藝員,又幾勢均力敵喎,想投唐詩詠又想投亞蜻蜓姑娘,仲有亞倩揚㖭;好,我揀”挑戰者“


最後想講囉,有個叫做tvb.com人氣大獎喎,79個人有份競逐,邊個最有人氣我就唔知,最無人氣我揀佢


攞到獎,一秒都可以係一生一世囉

21 意見:

supageti said...

Otto 好似係唱歌嫁喎?

連唔睇電視既意粉都對佢有印象,人氣唔算無啦 ~~~~ :p

卡臣 said...

我買係陳豪攞影帝

naruto said...

supageti:
佢做獎門人長老,乜表現都無架,行行企企食飯兩味

卡臣:
大你,買埋其他吖,估得少果個請食飯

Tat said...

男主:可唔可以爆冷鄭則仕
女主:九姑娘
男配:麥包
女配:惠英紅
飛男:有可能係木獨楊揚
飛女:呢個跟你,挑戰者

TY said...

我估
男主:陳豪
女主:九姑娘
男配:MAK包
女配:我想惠英紅,但估係法拉
飛男:我估楊陽,但係我愛巨胸謙
飛女:似係挑戰者,不過我以為胡定欣會有提名喎!

naruto said...

Tat:
男主:又真係唔可以喎,佢已經五強止步

TY:
胡定欣去左女配角組

meilaiying said...

男主角不如俾林峯啦~~
連最受歡迎男歌手都俾埋佢咪arm數囉~~~~

ayclui said...

我又估
男主:梗係劉醒啦
女主:梗係九姑娘啦
男配:麥包
女配:楊C奶惠英紅
飛男:揀個冷嘅~ 金剛
飛女:唔知

largeheadboy said...

九姑娘唔係舊年攞咗咩?無記邊會對佢咁好喎~

maymay said...

醒哥攞唔到視帝我陳美美三個字倒轉寫

naruto said...

美麗瑩:
林峯攞比人柴台

ayclui:
都幾正路

largeheadboy:
睇下點

maymay:
呵呵,玩咁大

Ellen老師 said...

車...maymay chan 未1樣!

邪留丸~ said...

其實呢...
飛女正傳嘅曹永鐮,
真係幾好架~
楊枱好GOOD架喎~
金剛都好正架~
正在講嘢"唔正"喎~
XD

爛 铜 said...

我買林峯攞影帝

女主角,我就買精叻邊!

naruto said...

Ellen老師:
係喎,中計

邪留丸~:
你中是但一個都比個叻你

爛 铜:
你中是但一個比兩個叻你呀

ayclui said...

林峯攞最喜愛角色呀...我接受唔到囉~

卡臣 said...

我輸了
餐飯我請

supageti said...

陳美美三個字唔駛倒轉寫啦 ~~~ :p

naruto said...

ayclui:
我都覺做馬

卡臣:
你估得一個,唔公平嘅,唔使啦,玩下咋

supageti:
佢叻

朱朋 said...

卡臣估陳豪攞影帝, 乜唔係選視帝咩??

naruto said...

朱朋:
你“帝”佢呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...