Wednesday, December 22, 2010

東平洲生態一日遊

星期五,凍到便秘,郤決定星期六硬闖東平洲


果日得一班船9:00am由馬料水碼頭出發,提早去買飛,8:00鬆D就已經到左碼頭;來回船飛$90


船程要個半鐘多D,去到已經10:40am,上岸,無風喎,唔算凍喎,發達啦;睇地圖,環島全程要四個幾鐘,而番馬料水嘅船得一班,係5:15pm,夠哂時間


之前未嚟過,嚟到梗係睇石先啦


乾左嘅石邊好多白色點點,係鹽嚟架


行左兩個幾鐘,到達出名嘅斬頸洲


另外,東平洲有三多
一。沙灘好多好多珊瑚,好靚
二。行上山好多好多蟻
三。係呢樣。。。。

一路行上山都聽到D動物行過撥草嘅聲,終於見到佢地走出嚟,係老鼠定田鼠呢,一路行都聽到佢地D聲喎!


沿路好多生物,先睇下呢三樣,不過佢地死左。。。魚/蟹/特大水母


仲有D正野。。。蟹/海膽/(應該係)鮑魚;唔比攞走架,咪諗住入嚟食海鮮餐


另外,見到呢條螢光肥毛蟲,好卡娃E呀!


仲有隻白色黑點甲蟲,全程見到兩隻,倒轉好似骷髏架~





呢班係途中遇見嘅龍友,佢地話自己喺度“打蝶”,即係影蝴蝶;
見佢地好緊張嗌哂話:嚟啦嚟啦,有機啦,交尾啦,交啦,交啦,哎吔,隻乸都肯架,都交唔成呀,點解呀?(我就知點解呢,你咁大聲,乜都走啦)


小貼士:自己帶備乾糧同水,因為島上唯一士多近碼頭, 一行就無野食架啦~

點去東平洲:搭港鐵到沙田站,沿天橋行去宜家果邊,天橋腳底有27號綠van,搭去馬料水碼頭,再搭船前往

預告:聽日東平洲相簿

14 意見:

卡臣 said...

隻白色黑點甲蟲...有點似小克筆下的漫畫

largeheadboy said...

多唔多人架咁班船?會唔會爆架?可能去行下喎~
講嚟慚愧,我讀地理都未去過呢度

naruto said...

卡臣:
成個人頭咁,嚇得下

小克?似咩?

largeheadboy:
我聽到佢話聖誕爆左,可以訂飛架,打電話去問安全D,第二張相有佢電話

你好似/曾經係地理老師㖭啦

l.minor said...

我啱啱打完d野無哂...

l.minor said...

隻白點甲蟲我覺得有d似”賤兔”

睇完有問題兩個:

1.島上要搵野食點解決?自己帶?
2.要去方便點解決?好似好荒無咁喎~
3.d路難行嗎?石屎路?山路?
4.四個鐘係輕鬆行定喪行先?

唔記得上年定前年,公司去旅行去呢度,可惜無join,結果後悔到而家...

其實你話行山時聽到草聲,可能係蛇呀~

Ebenezer said...

你真醒,識得呢個時候先去東平洲!我上次係七月天去,結果熱到喊:(

naruto said...

l.minor:
1/自己帶啦,行完一個圈可以喺士多食個麵,但會係4:00左右,所以一定要帶野食

2/沿途有四個公廁,張相個地圖有顯示架

3/山路為主,但唔難行

4/我輕鬆行,影相佔好多時間,10:45開始,4:15行完

係鼠呀,見到好多呀,影得少咋

Ebenezer:
我情願熱去,我都唔怕熱,山路又有樹蔭

TY said...

我去馬料水搭船通常都係去深涌或者塔門, 未去過東平洲....

我想問睇石果D石難唔難行, 使唔使著爬山鞋之類既物體?!

星若 said...

下次去露營住一晚,第二日晨早看日出,保證你滿意!!

naruto said...

TY:
唔難行,著波鞋都OK

星若:
但係寫住唔比露營喎,係都等夏天,而家凍死

星若 said...

我無去東坪洲好耐啦, 估唔到已經唔比露營!咁唔知D士多仲有無提供住宿呢?

Sun Sun said...

其實東坪洲有兩邊, 近更流石嗰邊就清靜d, 但水就清d, 坪洲士多嗰邊多人啲, 佢地d嘢食好好食嫁, 因為東坪洲d船主要開五六日, 唔係日日有, 所以一般後生d都係住市區, 五六日先番嚟做下遊客生意, 你咁凍去, 怕且佢地諗無生意唔開檔先會咁.

士多有床位租過夜, 可以星期六去星期日走, 唔使咁趕.

我通常都係搭到大學站行過馬料水碼頭, 10分鐘就到.

ayclui said...

東平洲好多年前去過啦, 果時仲用緊菲林相機, D 相懷舊到丫~

話時話, 果隻應該係老鼠喎~

naruto said...

星若:
我見到都有人露營嘅

有無住宿我唔知

Sun Sun:
我見佢個時間表,日日有船喎

我見好多人走嘅時候行去大學站,我揀坐van啫

ayclui:
咁忍係好多老鼠,勁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...