Monday, December 6, 2010

淘汰

大家有幾耐無用過電話亭嘅電話呢?



80's:未有手提以前,出街想打電話好多時就要靠佢地;

90‘s: call機年代,得有錢人有水壼,大家都仲要用佢地

00’s: 人人有電話,就只會見到賓妹用佢地打番鄉下

10‘s: 根本無乜人用,擺喺度仲乜呢?


試過一次,電話無電,但約左朋友,想打個電話通知佢啦,個袋得一蚊散紙,即係只可以打一次。。。

結果打通但無人聽駁左去留言;原來朋友見到無來電顯示就拒聽啦,好彩最後有聽留言咋!

我話過。。。我唔會再比我電話無電

壞左好耐都無人理;佢話好寂寞,比人遺忘好慘呀,大家得閒去探下佢地啦,

17 意見:

l.minor said...

費事搵人拆,浪費金錢!

best actor said...

上次到北京﹐T從呢邊帶過去o既手機﹐唔知點解換唔到SIM卡﹐結果只好買calling card 用了公共電話N多次﹐唔方便到呢。好在北京通街都仲有電話亭。

其實手機影響最大o既係超人﹐搞到佢連變身o既地方都無埋。

廢話完。

多謝。

largeheadboy said...

我還記得早前跟友人失散了,我沒有電話在身,找了很久才再到一個電話亭。有些東西要到你需要它的時候才知道它的重要。

ayclui said...

唔好拆...遊客有用o架...我去日本都會搵電話打比屋企報平安...

有些東西要到你需要它的時候才知道它的重要 --> 非常同意, 呢d o野又點止電話亭呢~

Eric Li said...

電話亭係用來畀電話公司裝 wifi 的

卡臣 said...

如果拆哂電話亭
超人去邊度變身呀?

supageti said...

我 80 年代已經用手提電話啦,call 機、天地線都用過 ~~~ 廢話完 ~~~ 公眾電話好污糟 ~~~ 唔係生死關頭點都唔會用 ~~~ :p

naruto said...

l.minor:
但要搵人維修喎,咪仲浪費

best actor:
但喺香港,我又唔見有遊客用喎

超人?香港果個?D電話亭咪佢個仔架囉

largeheadboy:
點解你會無電話喺身?

ayclui:
你喺香港真係有見過遊客用?
去日本你個手機用得架喎,仲乜要用公共電話?

eFilm (Eric Li):
多謝,謎底已經解開啦

卡臣:
厠所啦,不過要小心件袍”hi"到個馬桶,內C漬就唔英啦

supageti:
我諗得D綁匪用

Ebenezer said...

呢個...其實係有電話功能嘅涼亭嚟!

naruto said...

Ebenezer:
你梗係好耐無入過去,無冷氣架,係sauna房

phyllis said...

冇用時會嫌佢阻掟, 有用時又搵唔到一個電話亭...矛盾...

naruto said...

phyllis:
其實屋企好多野都係

星若 said...

手提電話未普及時,公共電話亭是電訊商必需提供的公共服務,就算現在用途不大,電訊商沒錢賺,只要條例仍在, 都唔可以話無就無。

largeheadboy said...

無電話喺身,咪就係因為個電話袋咗喺個 friend 度~

naruto said...

星若:
好專業呀,勁呀

largeheadboy:
又係撞板嘅故事,都勁呀

maymay said...

仲有d人係冇手提電話家嘛,呢種公共服務係唔少得架~~

naruto said...

maymay:
一人有幾個電就真,我真係唔識人係無電話架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...