Saturday, January 1, 2011

2010最後的烏龍/2011新目標

2010最後的烏龍
31號約左11:00am去科技大學見新客戶,我竟然矇到去左科學園(我真係以為科學園=科技大學架),即飛的士,好在預鬆左時間,結果只係遲左5分鐘,但真係瘀爆,仲第一次見架嘛,真係醜到不得了;呢份job真係要加多兩分力做好佢,咪再失禮人

呢種烏龍,出年唔要再犯呀
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
2011新目標
年頭好多人都會set個target比自己,例如舊年就有人要話型爆你對眼啦,呵呵~

今年呢,各方面要做得比舊年好,就夠啦:)

16 意見:

best actor said...

去科大﹐係咪去見施生? :o)
happy new year!

Ellen老師 said...

新年快樂呀!

supageti said...

あけましておめでとうございます。♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪

Artman said...

嘩, 由大埔飛的去西貢, 肉唔肉赤呢? 真係未見官先打三十大板囉....呵呵.

phyllis said...

新年快樂啊!

naruto said...

best actor:
哇!起底呀而家
happy new year

Ellen老師:
大家咁話啦

supageti:
你都係啦

Artman:
都無話肉唔肉赤嘅,咁係自己衰嘛

naruto said...

phyllis:
大家都快樂啦~

卡臣 said...

你咁熟悉18區
呢個烏龍唔似發生你身上喎

新一年祝達標

吃飯...勢在必行呀!

Ebenezer said...

難得糊塗,都係一種福氣^^

祝新年蒙福!

naruto said...

卡臣:
我記唔到街名,其實係記唔到字架,我記visual架咋

Ebenezer:
咁可以補得番嘅問題其實都OK架啦

你都福福福啦

largeheadboy said...

成日話我因小失大吖嗱~

合皮扭耳啊!

naruto said...

因小失大係你個image嚟架,唔係人地話架

咁祝你今年攞盡著數啦

ayclui said...

呵呵, 好彩係2010年最尾果日啫...
祝大叔2011年精甩辮...

Ogake said...

有人話"要型爆你對眼", 點知就做左佢最後一篇blog囉, 唔知型爆左係邊~~ 徙氣~

邪留丸~ said...

係囉~係囉~
都唔知型左去邊...
唉...

naruto said...

ayclui:
甩辮?OMG

Ogake/邪留丸:
我覺得係2010十大型爆新聞呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...