Tuesday, December 7, 2010

逃﹣相集

域多利監獄開放,有藝術展覽;我今日都要影藝術D先

1/逃﹣鐵絲網好似好利喎


2/再逃


3/尺


4/窗外


5/水龍頭


6/裂


7/展品1


8/展品2


9/展品3+美女


10/勾


11/鴿屎


12/鴿屎嘅主人



放監啦!

19 意見:

Tat said...

23倉個位唔使望啦,今日無人嚟探你啦。

Rempei said...

幾好吖~~

naruto said...

Tat:
放左監啦

Rempei:
我成日都幾好架啦

Coffee said...

頂瓜瓜!!

largeheadboy said...

第一張啲鐵絲網柔過頭,冇乜監獄 feel
第二張好啲~

卡臣 said...

1,4,5,10 <--出色啊!
人生於世上有幾個知己,多少友誼能長存

Anonymous said...

你入呢間應該係精神病院!

ayclui said...

1,5 最有 feel.
域多利監獄開放日...好似開完啦呵?

naruto said...

Coffee n Tea:
跨啦啦

largeheadboy:
兩張我都OK,呵呵

卡臣:
我嘅選擇係10,你中左

Anonymous:
妓院

ayclui:
好似唔知噚日定今日最後

supageti said...

#13

l.minor said...

Prison Break?

美女是獄警嗎?

#7果件野有d熟面口

#13果位人兄,係放飯,唔係放監

naruto said...

supageti:
無13架

l.minor:
#7雜誌有登架

#美女我估係設計師

無13呀

L L said...

哇,哩輯相好正!

naruto said...

laulong:
多謝~~

Low b said...

Oh I will on on this Sat. Any special that I have to check on?? THX!

maymay said...

水龍頭果張滴埋水就更正

naruto said...

Low b:
未完咩?

在監房裝下裙底,幾得意架

maymay:
我諗無水架啦

朱朋 said...

#7 攞位好刁鑽喎, 我LIKE呀!

naruto said...

#7有幾刁鑽呀?正常野喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...