Sunday, December 26, 2010

廿四號上山頂,有乜睇呢?

廿四號,放自已假,由香港大學行上山頂;

上到去,攰呀,搵野食,食burger king,burger king出面有個小露台,可以對住個香港全景食餐,好多遊客都會嚟影張到此一遊,但呢幾個內地遊客就。。。

四個人, 一到埗,即攞四盒野出嚟喺張枱開餐,睇真D,鏞記喎,但搭車上到嚟,點都凍哂啦!見佢地一開盒飯影影影相,影自己喺山頂食鏞記
(我就影慢左啦,三個轉左位, 一個繼續喺枱食)


食左兩分鐘,因為太大風(其實凍㖭架),頂唔順,轉左去後樓梯地下;係咪睇到都覺委屈呀~


又食左5分鐘,可能自己都覺得嚟山頂為乜啫,於是又上番去張枱食(啦,又係有選擇困難症架),但越嚟越大風囉!


睇下個男士凍到,咁樣食鏞記真係嘥鬼哂(其實鏞記幾錢一個燒鵝飯?)


佢地仲有袋壇島蛋撻架,不過我食完,等唔到,走先啦~

所以呢,睇網友D blog呀,寫自己去邊食乜野嘅背後,可能真相係咁架,陰公!

14 意見:

卡臣 said...

晚上仲涷, 上山頂要吃火鍋先掂

Tat said...

你義助幫佢地做拍攝花絮

l.minor said...

哈哈~

鏞記四五年前一個飯盒好似賣成五十幾蚊

TY said...

買外賣上山頂食鏞記... 真係咩都凍哂!嘥料!

我廿四下午都係山頂喎!不過我又唔覺得好凍喎!

naruto said...

卡臣:
希望跟住變番夏天啦

Tat:
曲線幫鏞記賣廣告

l.minor:
我諗而家唔得囉

TY:
下晝我熱到著一件tee,但太陽一收,山頂D風又大,就兩個世界啦

ayclui said...

凍冰冰乜都唔好食啦(雪糕例外)...
D內地同胞真係估佢唔到...@@

naruto said...

ayclui:
可能上面興呀。。。。
鏞記:再嚟凍鵝飯四盒

Tee said...

我試過8個人圍住東京巴士站食炸物。

largeheadboy said...

睇見佢地都想流鼻水呀~

naruto said...

Tee:
下次攞上富士山至食啦,輸哂啦

largeheadboy:
鼻水都變冰柱

Tat said...

你如果無話個度係山頂,就咁睇幾個人踎低食飯,都幾鬼似街街露宿者。

naruto said...

Tat:
啦啦啦,人地係坐低,無踎低亦無瞓低,點會係露宿呢~

Tat said...

OK,我認我把口衰格,不過睇你的相,成日會令到我諗歪。

naruto said...

Tat:
唔好賴我D相,我只係新聞透視

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...