Wednesday, December 1, 2010

床底寶箱之史前 “華星產品目錄”

好耐無摷床底,又搵到件寶出嚟。。。“華星產品目錄”


我曾經做過呢間公司嘅job一段短時期,因為方便我做精選碟要搵封面,比左一本產品目錄我呀,比我已經係“巢”架啦,加埋發埋毛,舊上加舊;1996年印嘅,即係由華星一開始到96嘅大碟/CD/LP/VCD等都有齊(未有DVD架)~



目錄係順年份次序嘅,第一張碟係邊張呢?原來係群星高唱,而第一張個人碟係陳美齡嘅漓江曲;仲有阿梅同哥哥


當年,真係粒粒巨星呀,睇下呢幾版。。。憶蓮呀,阿姐呀,羅文呀,梁朝偉呀,sammi呀,郭富城呀,安仔呀,呂方呀,梁漢文呀


最後幾版,會見到華星沒落前嘅兩粒星,陳奕迅同楊千嬅,未見到何韻詩同古天樂,應該係96年後先出唱片啦!


事隔十幾年拎番出嚟睇,除左睇番D封面覺得吸引之外,最正係有齊哂邊隻碟有咩野歌,call番好多回憶呀

17 意見:

卡臣 said...

果批歌嘅回憶返哂嚟呀!

best actor said...

超珍貴。 :o)

Ebenezer said...

哈哈,你仲有冇收埋咗好多cash喺床下底添呀^^

ayclui said...

呢疊o野個面令我諗起:
1) 去完大酒店之後收果封....啋啋啋
2) 長長地白色嘅,中間仲有個框...多謝家姐果d...

naruto said...

卡臣:
香港樂壇美好嘅年代

best actor:
都係比我放喺床底

Ebenezer:
鄺美人嘅cash?無喎

ayclui:
1/我都啋
2/本野好大架,你家姐呢舖真係大整古

supageti said...

第一眼睇我都以為係XX巾。。。@@

Anonymous said...

唔係啫
我覺得似Pantone或者係油漆既色辦喎

TY said...

呢本野好正呀!!!!
依..乜憶蓮隻回來愛的身邊係華星出架?!!! 我成日以為佢係華納同滾石人添....

naruto said...

supageti:
有個牌子咁樣架咩?

Anonymous:
直頭同pantone一樣啦,但白面囉

TY:
佢幾間走嚟走去,我都唔記得佢邊張係華星出架

phyllis said...

本catalogue好型, 係華星文物, 要好好收藏啊

naruto said...

phyllis:
已經變左出土文物,我會好好收藏架啦:)

black lab said...

本catalog好型呀!簡直係華星fans嘅恩物!

我有華星首張大碟《群星高唱》title song嘅MP3呀!
同碟仲有Stone sir同肥姐合唱嘅《白日夢》(即係尖尖安嗰首廣告歌囉)

可唔可以借少少位答TY嘅問題?
憶蓮喺92~95年間簽咗俾華星,不過只係負責發行,製作都係星工廠做番。合約期間推出嘅大碟有《回來愛的身邊》、《不如重新開始》、《Sandy '94》、《天地野花情撼紅館live CD》、《關於她的愛情故事》。

black lab said...

為咗表示謝意,醒多個留言俾你。(呢句簡稱為「留醒」)

華星以前d封面設計真係好有心思,剪個窿又或者加塊紙上去,而且構圖同用色都好特別。

TY said...

black lab, 多謝你解答我疑難! 我都突然醒起有星工廠!

naruto said...

醒哥:
你個妹D日記好煩

Tat said...

呢本野我都有幸見過真身,但估唔到會流到出街外,勁呀!!!

Y said...

可否把這份目錄的每一頁刊登出來?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...