Thursday, October 21, 2010

新hea點﹣觀塘海濱公園

行完APM,四點幾,無野做,行去海傍hea下兼影下相,發現一個靚公園。。。觀塘海濱公園

啱啱開始黃昏,泛金嘅海濱靚絕呀!咁靚嘅景,遊人會做乜呢?有人影下相。。。


有人打車輪。日光日白都咁,搵次夜晚嚟𥄫下野先!


有細路玩小型攀石,仲有一家大細一齊玩搖搖板。(而家D搖搖板進化成咁嘅樣喎)


仲有個地標﹣塔樓,夜晚會隨住音樂轉色,好型仔


廣場仲會噴霧水,D細佬玩到癲哂兼濕身


後記:返屋企上網摷資料,原來呢處係龍友影黃昏嘅推介景點;而我矇查查摸到嚟,D相都幾得。。。

預告:D靚相留番聽日至出

精選香港遊推介:
隱灘﹣烏溪沙海星灣
塔門。。。尋找香港絕世美景
飛機維修區
白泥﹣滿腳泥濘的攝影旅程
白泥相簿﹣滿腳泥濘的攝影旅程
鹽田梓半day遊
鹽田梓-番外篇
暴風女神。。。汀九麗都灣
香港十大靚景。。。河背浮島
河背。水塘美景靈氣遊
橋咀島遇險全紀錄
橋咀島﹣相簿
米埔*遊
米埔*遊。。。相簿
流水響。。。乾塘
獅子會自然教育中心
獅子會自然教育中心-相簿(愛藏版)
寧靜漁村﹣三門仔/陰陽路﹣馬屎洲
牛の近距離接觸
大埔汀角遊
大埔汀角遊下集のF檔案
東平洲生態一日遊
東平洲相簿
香港仔水塘
道風山遊記
馬坑公園。廢談
我在堆填區的日子

15 意見:

陳娃 said...

你差不多全香港去晒.

你應該可以出書啦

phyllis said...

哇...唔講唔知觀塘有咁靚的地方...

卡臣 said...

塔樓又幾時代感喎
唔錯
多謝介紹

naruto said...

WWW:
無咁快去哂啦,出書,我想自己印一本嚟玩下

phyllis:
有時間就去下啦,日落好靚架(聽日張相你就知)

卡臣:
係呀,唔似喺香港呀有D

largeheadboy said...

咁啱禮拜日至行完呢度
環境真係唔錯呀
同埋真係好多人攞住粗過我大脾嘅鏡頭周圍影

ayclui said...

雖然我喺觀塘返工, 但一收工就標走, 所以無機會去睇日落...

TY said...

果對kissing couple都好斯文呀... 張相個畫面出黎都幾好呀!


你仲有邊區未去呀??

naruto said...

largeheadboy:
你起打車輪呀?

係呀,好多人好有錢架,我見佢地影白鷺囉(又有白鷺)

TY:
區就應該去過哂,個景點就仲有嘅。。。蒲台島

supageti said...

蒲台島我去過好多次呀 ~~ YEAH ~~~ :P

l.minor said...

個景點唔錯喎!

咁早就打車輪?你重要影人打車輪,唔怕俾人打呀?

個塔樓同廣場又幾唔錯喎!

瘋膏 said...

你d相影得咁靚, 攪到我都想去睇吓。

星若 said...

出書? 印多本比我呀, 唔該! :)

naruto said...

supageti:
唓~

l.minor:
越影越埋,所以想買長鏡囉,呵呵

瘋go:
今晚D先到係重頭戲呀

星若:
諗住出一本自己玩下咋喎;而家可以印一本書,雖然幾百蚊,但好玩呀

John said...

Hello, 你有無去過最近攞咗「2010亞洲都市景觀獎」嘅牛池灣公園。我喺報紙睇到個消息,特登走去睇...







...最後發覺無咩好睇。
P.S.上面叫做漁農自然護處的相係邊度影?同埋好似係漁農自然護署先啱喎。

naruto said...

John:
漁農自然護署...你啱,我衰左,但唔得閒改,仲開緊工,聽日先改番,謝呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...