Saturday, October 16, 2010

得物無所用

之前參加左個攝影比賽。。。。

(只要你夠想像力找到生活中的「隱藏A1」,拍張夠型有style的snapshot參加比賽,你便大有機會參與「Audi A1亞洲首展派對」,感受Audi A1的紅色魅力!)

同我之前A﹣Zconcept一樣,唔理好醜,參加左先;頭十名獎品係入場卷兩張

好難影,是旦交左呢兩張



今日收到電話,話我兩張相都入哂圍(下,乜咁易嘅?),佢搵速遞寄緊飛嚟,但個party係今晚喎。。。

已經忙到屎都唔得閒屙,點去呀?睇下有乜歌手先。。。
(表演嘉賓:本地人氣樂隊Mr.、國際著名歌手Taio Cruz及DJ Tommy)

對我嚟講即係得MR.,無上無線我都無聽佢好耐,無乜興趣喎

1:00pm,郵差到,竟然收到四套飛,每套兩張,即係八張入場卷;自己唔去,試下搵人去啦,點知無人有興趣旋


我懷疑根本無人去先渣渣淋話我入圍,仲送夠四套囉

嘥氣


ps:呢篇只係用左15分鐘,繼續開工,bye

10 意見:

ayclui said...

做乜唔去啫? 呢D party 唔係有車影, 有女 "目及" 嘅咩?
屎都唔得閒屙--> 聽日先囉~ ^^

卡臣 said...

努力工作啦, 唔阻你啦

naruto said...

ayclui:
我無諗過喎,我成日以為係演唱會咋

老師小學都有教啦:今天有屎今天屙,不要留待到明天

卡臣:
我諗過左最難個位,跟住會鬆D啦

largeheadboy said...

送架車就話啫~

maymay said...

你就好啦,咁多野做~~

係咪見到呢個比賽,先影左廿六個字母果輯相呀?

ayclui said...

To大頭: 送架車就話啫 --> 可能有o架, 1:87 model car ~^^

supageti said...

我話根本就無人參加,哈哈!

naruto said...

largeheadboy:
送夠八架就發啦

maymay:
我年頭已經影緊啦

都唔知係咪抄我呀真係

ayclui:
送187蚊比我好過啦,呵呵

supageti:
都可能係,佢都無post D得獎相

best actor said...

恭喜﹐點到好都叫贏左。當然工作緊要﹐祝順利。

naruto said...

best actor:
工作暫時頗順利,thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...