Wednesday, February 9, 2011

白泥相簿﹣滿腳泥濘的攝影旅程

先睇第一日嘅相簿

1/光線靚,玻璃樽都可以主角


2/夕陽1


3/夕陽2。。。呢個位,由太陽未落已經吼住,落D又去影下,結果最低嘅呢一刻影到靚泥氹加兩個太陽


4/倒影。。。今日嘅至愛


5/夕陽3


第二日相簿
6/梅花。。。去天后廟途中遇見


7/愛心


8/地球表面


9/斜陽1


10/斜陽2


11/倒影2。。。明我點解會困於泥灘啦


12/倒影3。。。今日嘅至愛

17 意見:

L L said...

啊啊,真係好靚,謝謝你呀 naruto !

Ellen老師 said...

i like 11

naruto said...

laulong:
你讚靚,係我多謝你啦:)

Ellen老師:
多謝老師

l.minor said...

4,8,10都愛呀!正到暈呀!

卡臣 said...

4,7,9....比較遜色外
其餘張張都無得頂

邪留丸~ said...

i like No.4~
抄令呀!(超靚呀!)

XD

largeheadboy said...

3, 8, 10 吖唔該~

星若 said...

嘩,駛唔駛咁靚呀?! :)

naruto said...

l.minor:
影嘅時候都見到好靚,我都有D暈

卡臣:
4同7我好鍾意架,我自己覺得最差係1.2

邪留丸~ :
因為畫面以外左右都有野,而企果個位又勁爛泥,向前向後影左幾張至中到

largeheadboy:
你都去行下啦,多謝~

星若:
駛;多謝

TY said...

呢輯好得呀!! 最愛4,7同埋斜陽系列!
突然想唱返兩句... "斜陽裡 氣魄更壯 斜陽落下 心中不必驚慌 知道聽朝天邊一光新的希望~~~"

supageti said...

6 & 11 ^^

新鮮人 said...

賞心悅目!
好美!

naruto said...

TY:
多謝,唱得好好聽呀~

supageti:
6呢張呢,伸盡哂隻手至影到架,幾驚手震呀

新鮮人:
你咁講真係心都甜埋呀

maymay said...

全部都鍾意~^^

爛 铜 said...

我揀琴日張A1

black lab said...

D相可以用嚟推廣本地旅遊。

naruto said...

maymay:
真嘅?呵呵

爛 铜:
竟然?

black lab:
我都覺得可以呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...