Wednesday, October 27, 2010

橋咀島遇險全紀錄

星期六,鮎魚走後第二日;起身,竟然大好天,決定去影相,去邊好呢?今次去橋咀島。。。

橋咀島最大賣點就係條小石路,水退時行得過,離遠睇,好似可以喺海面行咁


西貢碼頭出發,餐廳對出有街渡載你去,來回廿蚊位;行駛途中,見個師奶開遮,心諗:怕曬就唔好嚟呢D山荒野嶺嘅地方啦!
落船,行經沙灘,成班擔遮黨,有個仲吹到遮都反埋都仲要擔,咩野心理呢?


有個肥阿嬸見我影相,大嗌:你睇下,釣到咁大隻墨魚喎!
我走埋去,問:影張相得唔得;
佢:得,不過請我飲礶芬達吖

又好。。。
影影影,影完;去買芬達
佢又話:買兩礶吖!
心諗:死貪心

跟佢指示嘅屋仔買芬達,點知原來係無汽水賣架,番去同佢講,佢竟然話:你比廿蚊我出西貢買啦!

我心諗:是旦啦,比左廿蚊佢

佢又話:比隻墨魚你吖
我話唔要啦;但轉頭心諗:放生都好喎!問佢係咪真係比我先,佢又話:要比錢!

唉!啋你都儍,墨魚我救你唔到呀!劇肥野好貪心呀~


記得落船時,船家話:而家水退,可以行過去,建議行埋個山仔,來回粒半鐘左右,收到;(我好聽話架,照做~)
過淺石路啦,見到呢度出名嘅億年(唔係姓林架)化石,成個菠蘿包咁架,仲有珊瑚㖭!


跨過小山坡,見到小燈塔加夕陽(雖然四點幾,都OK喎),超靚景呀!



頭尾用左一個鐘多D來回呢個山坡,番去淺石路時,竟然。。。。SHIT,有一半路無左呀


船家話最後一班船係5:00pm,仲有35分鐘,除鞋行啦;哇!D細石好“銀”,似行石春路,有D呢又有蠔縠,好明顯有幾野𠝹到啦
我平衡力一向都差,最尾果段水脹得快,過埋小腿,D浪冚過嚟仲會濺濕褲,又要顧住唔跌,因為一跌,相機會玩完,但有幾野真係差D仆;結果行左漫長嘅廿幾分鐘
到西貢落船時,聽到船家同搭客講:而家條路冚左少少,好靚架。。。心諗:又話5:00pm最後,仲接客,真係呃鬼食豆腐


番到屋企,發覺腳底花哂,指公損埋,好彩唔係太深!

又諗:唔行過去,又唔會影到個絕世靚景,早去到又無夕陽啫;如果再去要帶拖鞋穩陣!

預告:相簿聽日出

9 意見:

supageti said...

橋咀島我廿年前去過,不過已經無乜印象。

best actor said...

咩而定D陌生人o甘等錢洗﹖同埋有D人o既字典﹐分唔出個俾字同個賣字o既呢﹖
哇﹐你差D濕身﹐真係幾驚險﹗
映到靚相亦叫值得﹗

largeheadboy said...

哈哈!好慘呀!不過我係笑住咁講!
人地日本仔會出埋每日潮水漲退時刻,咁就唔會出事喇~ :p

卡臣 said...

20蚊影相事件<--乜啲人咁貪心架?要識得分享嘛

naruto said...

supageti:
咁要去下行石春路啦,勁過公園D好多架

best actor:
香港而家係好多怪人架

見到靚景,真係心曠神怡架,抵番啦

largeheadboy:
衰公

佢都有個牌,寫住橫瀾島脹退嘅,但無睇啫,因為信船家嘛

卡臣:
其實佢反而一開口話賣墨魚,我反而會啋佢。。。我估

TY said...

乜而家D人真係貪心到咁?! @_@

果張燈塔+夕陽好靚.. 等睇你聽日D相!

l.minor said...

嘩~

阿肥嬸攪咩?屈錢黨呀!即刻係咁隔離掟石仔呀,嘈住佢都釣唔到魚呀,墨魚呀!

另外,我都覺得d船家好挍滑架!特別坐定定賣飛仔果d,事緣上年去三星灣釣魚,問坐係度個阿婆買飛,佢收我$15一個(其實上船俾錢只收$10),跟住問佢最遲要幾點走,佢話6點要走啦,重邊有船呀!又冇人...(但個船家同我講最遲係九點半囉)

ayclui said...

鮎魚走後第二日我都有出動喎, 不過係"輕可" o野...
我覺得隻墨魚係肥嬸帶去橋咀島搵食嘅. 成件事係一個局 --> 先呃你埋去睇, 跟住呃你去買汽水(其實佢知果度一定無芬達賣), 最後呃埋你$20...如是者一日呃幾個都幾好搵o架~

naruto said...

TY:
今晚張燈塔+夕陽,仲靚呀:)

l.minor:
佢無再釣魚啦喎

三星灣?喺邊架?

有時覺得D阿婆都係搵兩餐,唔同佢地計啦

ayclui:
佢走時同我同船,唔覺佢有拎住墨魚喎,真係。。。

你又去下吖,睇下有無人嗌你影墨魚,呵呵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...