Friday, October 1, 2010

鯛魚雪糕三文治

國慶好介紹﹣韓國MELONA鯛魚雪糕三文治(紅豆配雲尼拿)

一流呀,唔太甜,頗大件,個皮唔會好似阿波羅果D淋到“UN”,各大便
利店有售

14 意見:

Tee said...

另類齋菜喎,不過凍食。

unknown said...

大叔,我今日先食完!!!!!!噤啱ge!!!!!

Low b said...

我都好愛食呢類三文治..Thank you for your 介紹!! 等我都try try sin...

Ogake said...

我諗起小新呀!!

maymay said...

我今日咳到失左聲,無福消受~>_<

邪留丸~ said...

大叔終於都食"魚"喇~
XD

陣間都買返條食吓先~
yeah~

naruto said...

Tee:
咁都算齋?

馬田亨:
你好似夜晚仲去食乳"樂"喎

Low b:
try la,好野嚟架

Ogake:
我無隊穿C忽咇D紅豆出嚟,你都諗到?

maymay:
一開工就病,懶就懶啦

邪留丸~:
呢種魚Ok

Billy said...

條魚點賣呀?

supageti said...

各大便
利店有售

有語病 ~~~ :p

Tat said...

唔好咁話大叔啦,佢無乳病呀,係性格肛裂咋。

naruto said...

Billy:
$9.X

supageti:
我都無咁嘅意思,你心邪咋嘛

Tat:
毒得你吖!

Tat said...

naruto:
我都無咁嘅意思,你心邪咋嘛

卡臣 said...

賣不到呀!

naruto said...

Tat:


卡臣:
揾下啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...