Sunday, October 24, 2010

手信與中獎

打開信箱,有包裹呀有包裹,地址化哂,差D唔使我用PS blur佢,好彩背後仲有一個無化嘅地址,唔係就實收唔到囉~

原來係blog友咖啡仔從隔肋底(canada)寄嚟日本手信一份,啱哂我口味,正呀),信入面仲話出年嚟香港請我食小便飯,真係知我口味喎!

多謝,vince


-------------
blog友敖嘉茄”ogake“(呢排敖嘉年上位呀,轉過個譯音),日本番來幾個月,大家都忙爆,終於搵晚佢放學,急急送上手信一份,我又比上次win番嚟嘅狗糧佢。。。。

手信係雞蛋糕同電話繩,話似我喎,超~

多謝,ogake

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

兩個月前,有朋友電話同我講(收得唔清),pilot圓C忽有影相遊戲呀(下,圓屎忽?),點影呀?
原來係原子筆,影到的士車頂pilot嘅廣告牌upload番上網站就有獎,easy 執,早兩日開郵箱見到獎品,又幾滑喎;喺citysuper見到賣$12一枝架原來~


有人恨贏呢個YSL manifesto袋,但永遠都係咁,唔恨果個就贏到,呵呵呵!

13 意見:

卡臣 said...

你人緣好囉
咁多朋友都有你心

ROY said...

條電話繩好得意喎, 個蛋糕未過期丫嘛~

Ogake said...

電話繩堅係你個樣來架!!!!
個YSL袋我都中左, 但最後無去拎呀~~

Low b said...

I'm the one who want 個YSL manifesto袋 ...>.<

naruto said...

卡臣:
人緣好唔及你啦,人猿

ROY:
呵呵!你講中個重點,點解突然咁急見,係因為個蛋糕到期

但好食喎

Ogake:
無人覺得似呀;
唔好好似賣藥咁,你講完跟住搵個(司機)喺隔離話“真係好似呀”

Low b:
其實個尺寸同個質地。。。真係無乜用架喎

ching said...

重要0既係好朋友份心意

naruto said...

ching:
呢樣我一向都珍惜喎~

ayclui said...

pilot圓C忽...服咗大叔... 耳仔聽o野曉轉彎...

karvitz said...

圓C忽又幾好喎,獎品會送上門。

邪留丸~ said...

下個月又收生日禮物喇~
大叔~
>v<

best actor said...

奧生買o既眼鏡繩好卡威夷。
我地小便飯見。

naruto said...

ayclui:
謝過

karvitz:
郵差門口話:收屎忽呀

邪留丸~:
生日....我唔駛禮物,記得已經好有心,謝呀

best actor:
便飯其實點分大小呢?

best actor said...

我諗最大分別在於食咩同係邊到食掛﹖ :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...