Wednesday, March 16, 2011

寧靜漁村﹣三門仔/陰陽路﹣馬屎洲



大埔墟搭20K小巴或者巴士74K(下晝無車),可以直接嚟到三門仔,小巴最方便,總站落車就到


三門仔係漁港,有海鮮酒家,但海鮮唔係我杯茶喎;咁就食茶餜啦$10有3個,當日有限定版嘅沙葛茶餜,係嬸嬸整嚟自己食,做多左拎嚟賣,好好食,嬸嬸聽到好開心


漁港就梗係影下船啦,但一近海邊,海嘯D船亂撞嘅畫面就出哂嚟,個人有D阹


可以參觀漁民生活文他展覽廳,睇下以前漁民嘅生活


左/居民幾有創意,喺樓梯加左數字,樓梯即刻生動左;中/又識彈琴又識踩單車,動靜皆宜;右/海底有隻沉船。。。不安感又番嚟


船都自己做,勁呀


捕魚嘅魚網,平時少見,狂影佢


經三門仔可以去到馬屎洲,大概行半個鐘,睇書張相係咁嘅。。。


三門仔一上山,就見到左右都係山墳,以為開頭係咁啫,點知半個鐘路程山墳無間斷,地下仲有大量溪錢,山頭又因為D人拜山燒到焦哂,上圖書入面嘅相根本影唔到,因為下圖(3)我企喺度影嘅位置,其實我已經企喺山墳隔離,心入面仲要同佢地講唔好意思,唔該借借。。。
再講埋下圖嘅(2),係比人放骨灰嘅墳場,唉!咩野國家公園嚟架?D墳好多都係新嘅,係咪覇地架?有無人管架?我決定send個mail去國家公園網頁問下。。。


落到位置(1)時,即係條沙洲路,本來平靜嘅海面突然大浪,係好大浪,聲都好大,嚇左一野,急行


1/沙洲,原來全部係貝殼組成
2/把鬼嘅國家公園
3/第一次見咁多野菠蘿
4/5/呢處最大特色,其實係睇千年石頭
6/勸大家唔使嚟


行原路番三門仔,個friend話果條陰陽路嚟架,咁鬼恐佈。。。(行完大家先敢講咋)
食D野定驚先,呢檔超懷舊呀,牛腩麵,义燒麵油菜都好食,每碗$16,發哥都嚟食


建議大家去三門仔,馬屎洲可免則免

8 意見:

largeheadboy said...

馬屎洲我做仔嗰時野外考察去過,唔覺有人墳啊~
三門仔隔離嘅沙欄之前家姐喺度住,耐唔耐會入去行吓。

largeheadboy said...

係山墳~

naruto said...

largeheadboy:
山墳多到嚇人呀

卡臣 said...

你行過果條陰陽路勁過我條好多

親身經歷係驚好多
如果迷路仲驚

瘋膏 said...

茶餜由細食到大, 雞屎藤好味又有益, 你呢次旅程, 我都想去, 為咗食。

新鮮人 said...

細個都係住海邊,
睇返你啲相有點相似,
好回味,
去新界地方都係志在吸吓新鮮空氣,
人少啲感覺好啲,
馬屎洲雖然唔係乜嘢勝景,
但幾靜幾舒服咁吖,
新界地區好多地方嘅人都係住係邊墳係邊的,
唔洗驚喎,
唔係拍鬼戲,
邊黎咁多鬼鬼怪怪,
無事嘅!

ayclui said...

好耐之前去過, 去程跟你一樣, 行過D 山墳都幾嚇人, 玩完馬屎洲之後搭街渡返三門仔...所以無咁驚...

隻沉船好令人不安呀~

naruto said...

卡臣:
一條直路,咁都迷就真係。。。

瘋膏:
去三門仔啦,可以行下又可以食茶餜

新鮮人:
我本身都唔係驚架啦,但真係多到不得了;我係嚟行山,唔係拜山

ayclui:
回程有嬸嬸問我搭唔搭街渡,佢話人少,要$60兩個我唔搭

隻沉船好令人不安呀。。。我見到已經不安啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...