Tuesday, October 19, 2010

白鷺*起飛

唔知係咪香港保育做多左,成日都會見到白鷺

天水圍見到,米埔見到,西貢都見到,但揸住枝20mm鏡,嘥氣啦,點影吖!(我已決定買番枝長鏡,有乜好介紹?)



去數碼港,見有時間剩,去海邊行下,見到兩隻白鷺,靜靜地行近其中一隻,行到好近,見佢一飛即用連環快拍影低,番嚟再用photoshop駁番埋

呢張,我鍾意呀!



有時,影到張靚相,真係可以開心一日架!

10 意見:

卡臣 said...

好Discovery Planet 喎

largeheadboy said...

你都唔知呀
新蒲崗條啟德明渠都有架
因為條河有好多魚架

l.minor said...

買咩野長鏡先?你咪要成日拎住出街?

TY said...

數碼港咩位置見到白鷺呀? 你又話行左去海邊..點解隻白鷺好似係個草地飛既..!?! 連環快拍果張好正~

btw, 多謝你介紹米埔導賞團,去完獲益良多,不過果日天氣麻麻同埋唔算多雀..遲D我同朋友會再戰六個鐘果個團!!! :)

邪留丸~ said...

第一張好靚呀!!!
我鍾意佢起飛時嘅動作~
正!!!

長鏡!?超貴...
大叔果然係有錢人~

邪留丸~ said...

第一張好靚呀!!!
我鍾意佢起飛時嘅動作~
正!!!

長鏡!?超貴...
大叔果然係有錢人~

supageti said...

我屋企附近都好多!

八卦一問:標題果粒*代表咩嫁呢?

naruto said...

卡臣:
嚟緊果D(唔知幾時至得閒寫),仲似呀

largeheadboy:
入侵市區喎,勁

l.minor:
咁梗係專登去影相時至帶啦,我想要枝有200mm嘅

TY:
咪佢下面個花園囉,得一個咋嘛;花園行出D就係海邊架啦

六個鐘果隻,我都有興趣,但遲D至諗

邪留丸~:
係呀,真係撞返嚟,最難反而係慢動作行過去唔嚇親佢

長鏡都有D唔貴嘅,我無話要枝炮

邪留丸~:
係呀,真係撞返嚟,最難反而係慢動作行過去唔嚇親佢

長鏡都有D唔貴嘅,我無話要枝炮

supageti:
粒星係。。。。無意思嘅

l.minor said...

你部機加200mm??加mount加鏡?到時你又要買腳架!好重呀!!!哈哈,不如買多部DSLR

naruto said...

l.minor:
唔“劑”,我要用GF1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...