Wednesday, October 13, 2010

幻險巴黎 美女、魔龍、木乃伊

又抽到戲飛,呢套叫“幻險巴黎 美女、魔龍、木乃伊”



抽戲飛有兩種,一種係比換票証你,你可以去任何一間戲院睇任何一場,好處係無時間地點限制

另一種好似今次咁,係優先場,星期一晚9:45,無劃位,坐滿即止,所以我通常會早25分鐘去到排隊

但呢次即使早25分鐘,前面都排左好長人龍,最後坐到第七行近出入口。。。

優先場最大好處就係,你根本唔知套戲講乜,好似呢套咁,睇名,睇演員,根本唔知係乜戲種;

咁好玩啦,原來係講法文嘅,套戲由一開始福爾摩斯盗墓迷城到侏羅館甚至鐵達尼,再夾D愛美麗feel,驚險特技唯美驚嚇到最後變左大笑片,包羅萬有,無冷場

最過癮係套戲雖然係講1906年嘅故事,但場景好多都去過,好似呢個骨頭博物館,係主要場景嚟架,好有親切感呀


呢套,今年睇得最開心,我比90分
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

因為坐近出口啦,好多野睇呀,hehe

1.每次有人入場,都見佢地雙眼放光地望向中層最佳位置,而門口位哥哥都會不厭其煩嗌:上便無位架啦,得番前幾行,你見到D位都係人地去左廁所;但總有人唔聽人講,係要上去博下,最後都係失望落番嚟(但每次咁做嘅都係師奶喎)

2.由我坐低到開場,總共有17人去買爆谷,其中十三個(即使熄左燈都睇到),係好肥架,大部份係肥佬,都有幾件(前)欣宜;証明萬事皆有因

3.每次總會有人開左場先到,但好得意嘅係。。。
阿叔阿嬸係會一早嚟排,一定好位;
最好幾件全部係後生女,點解呢?要化裝?

4.因為優先場係無下期預告無提你關電話嘅短片,結果真係有電話響,頂

頂完

10 意見:

largeheadboy said...

咁夜啲阿叔阿嬸唔駛返屋企瞓覺或者追公主駕到咩?

supageti said...

樓上:公主駕到播完啦 。。。。。

naruto said...

largeheadboy:
公主駕到做完九世啦,阿叔阿嬸戲院都瞓到覺架

supageti:
咪係,都唔知咩野人嚟架

卡臣 said...

以前睇優先場我會keep飛尾留念
而家睇優先場, 啲飛收返哂

naruto said...

卡臣:
係呀,印得好靚,但入場收哂

l.minor said...

我其實有d怕睇優先場,因為好怕同人搶位

naruto said...

l.minor:
其實唔使搶嘅,入到去唔一定要最靚果個位架嘛,D人驚死蝕底咁,輕輕鬆鬆鄧梓鋒咪得囉?

TY said...

我諗我都係唔好買爆谷睇戲!

naruto said...

TY:
我都好鍾意食爆谷,見到呢個比例都嚇左一野呀

邪留丸~ said...

越嚟越冇興趣睇戲...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...