Friday, November 26, 2010

獅子會自然教育中心-相簿(愛藏版)

話明自然教育中心梗係影下大自然啦

1。蝴碟;今日D蝴碟幾好喎,走到咁埋都唔走


2。蝴碟二號;蝴碟對翼實在脆弱,呢隻對翼又係爛嘅


3。草蜢仔;保護色強到吖,咁都比我搵到呀


4。草蜢仔二號;咁多草蜢嘅?西貢開演唱會呀?


5。蜻蜓;呢隻藍色係咪好靚呢?就係影佢,差D比蜜蜂圍呀


6。蜻蜓s;影影下,多隻紅色飛埋嚟喎


7。特大蜘蛛;真係好大,連腳大過我個頭


8。蜘蛛網;食正陽光,點織嘅呢?咁鬼複雜嘅


9。怪葉;我覺得好有聖誕feel喎


10。怪花;倒吊,好型


11。風雨蘭;背光,花瓣透光,今日至愛


12。荷花池;平衡位放喺上三份一,黑位佔三份二多,綠葉係咪反而出D呢?


13。快獸賞花;快獸唔執輸,影張𡃁模相


14。快獸怕醜;無地方換衫,快獸lay喺塊葉後面換,被偷拍


15。波鞋;係咪同我一樣咁型呢?

11 意見:

Tee said...

你個人型啲.

卡臣 said...

睇睇吓昆蟲,
突然俾快獸搶咗鏡添

naruto said...

Tee:
識貨

卡臣:
快獸當然搶鏡啦,係呢個blog嘅主角嚟架

ps:做乜個個唔瞓,同我一樣開緊工?

largeheadboy said...

畀你咁講完,我鐘意 12 喇!

naruto said...

largeheadboy:
嘩難為你呀?唔係飛左架咩?

supageti said...

10 & 11

naruto said...

supageti:
揀哂花呀,蜘蛛唔啱你咩?

supageti said...

我不嬲鍾意花花,蜘蛛點解會啱我?

ayclui said...

9 & 12 我揀~
15 - 波鞋好嚇人, 以為係螢光虫...

maymay said...

喜歡1,9,10,11,14

naruto said...

supageti:
個網都好似花架

ayclui:
係螢光腳嚟架

maymay:
你唔揀蜘蛛,佢嬲會嚟搵你架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...