Thursday, November 4, 2010

牛の近距離接觸

十月時,上網見到康民署有個免費導賞團遊天文公園,西貢有專車接送,出發前見好天,出發。。。

原來地點係“西貢萬宜水庫西壩”,隔離係創興水上活動中心,果然如導遊所講,好山卡啦,除左行嚟,只可以搭的士,最近都要搭$4x,你話平時點會嚟點會嚟~

既然人地免費車我嚟,點都要介紹下,現場有幾件觀星儀器,有方便你瞓低睇星嘅座椅,同埋大量腳架,比你自携望遠鏡時set上去。。。。
睇左一陣,悶呀~


突然見到隻怪蟲,即刻離隊,影佢九條街,原來佢隻翼爛左呀,唔怪得之剩係行唔飛啦!因為想截停佢影,用對鞋截佢去路,點知佢爬上我隻鞋,輕輕帶返佢落地之際,聽到隔離有個約十歲𡃁仔weewa鬼叫,問:你唔驚咩?跟住仲驚到走埋,而家D細路係咪咁屎呀;我就唔驚兼覺得非常靚啦!

話時話,呢隻係咪蜂嚟架呢?有無人識呀?


既然離左隊,就一去無回頭啦,見到個靚草地,走去影啦;原來美麗嘅背後係左左右右都係牛屎


有牛屎就即係有牛啦,行左一陣,見到啦,好大群,有幾十隻,牛就真係有D驚喎,離遠影啦,但得枝wide angle影唔到,胆粗粗行埋D;現場好多白鷺,如果有長鏡影白鷺企喺牛背就好啦,就係咁,我決定買番枝長鏡

盡量走近D無角嘅細牛嚟影,點知有隻突然走過嚟,似乎係想玩,但反而嚇左我一野


原來牛同人一樣,有D離群孤令令一隻嘅孤獨精,呢隻黑牛,不停食食食,見佢過馬路,去邊呢?我梗係跟啦,原來係去湖邊飲水呀


喺香港,我諗都好難有第二片呢D牛間靜土呀,呢度人唔犯佢,佢又無阻人,又一大片草地加個湖,牛間天堂啦~

睇下,係萬宜水庫西壩頂望番落去,環境幾正


ps:出去時明明好天,去到變左陰天,激死呀

15 意見:

largeheadboy said...

細細個個陣我係行入嚟架~

係喇,牛牛生活得咁自在
我地唔好再搞佢地喇

ayclui said...

果然有d悶...如果要自己比$4x 的士錢就真係難d...好彩你離隊先有o野睇咋~

naruto said...

largeheadboy:
牛我話想見你你,叫你去搵佢呀;

你肯唔肯行去搵佢先?

ayclui:
現場見咁大群牛好開心,但又驚佢地唔知會唔會發惡,係衰唔好天,唔係會影得多D

TY said...

隻蜂顏色咁鮮艷, 會唔會有毒既呢?! 同埋佢好似果D超人裡面D壞蛋角色!


你諗住長鏡買邊枝呀? 我有果兩枝kit鏡, 但係枝14-45mm好唔掂! 千祈唔好買!

naruto said...

TY:
我都唔知佢係咪蜂,好大隻架,大過蜂架喎

似超人片D嘍囉

長鏡想買panasonic LUMIX 45-200mm

l.minor said...

唔緊要啦!好天又影,唔好天又影!

真羨慕你,成日可以周圍走!

其實隻野真係幾恐怖喎!你唔驚咩?你唔知會唔會咬你/針你!

之前我遇過d會飛嘅昆蟲,唔理佢,點知俾佢針定咬,攪到好鬼痛!!!

naruto said...

l.minor:
舊年咬過啦,痛到乜咁呀,不過都係唔驚

你唔可以周圍走咩?

卡臣 said...

怪蟲好懞面超人喎

maymay said...

頭似螳螂尾似蜂

naruto said...

卡臣:
紫翼橙腳,靚過懞面超人啦

naruto said...

maymay:
可能係混血兒

Anonymous said...

你離左隊咁點番出市區?

naruto said...

佢地半小時一班車,導賞完其實都係自由活動時間,影完相番去等佢下一班車開囉

l.minor said...

naruto:
平日我就走唔到啦!星期六日近排想去郊遊又抽唔到時間住,不過最羨慕係你可以平日都抽到時間去行下

naruto said...

l.minor:
絕大部份係週六日嚟架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...