Thursday, October 7, 2010

米埔*遊

未去過米埔;知道要攞禁區紙,知道可以觀鳥,以為好多人去,申請會麻煩。。。。

原來早一個星期上網book就已經攪掂,上網比埋錢,約好時間,easy。

世界自然基金會有幾種行程,我揀左最易最平最短時間初入門嘅“米埔自然遊 ”,時間係25/9,2:30pm-5:30pm,可以影三粒鐘~

點去?上水搭76K巴士,米埔站落車,見藍色呢個指示行入去, 20分鐘到達;但沿途已經好多野影,我行左超過半粒鐘


最好帶備望遠鏡同長鏡啦,但我無長鏡,而醉翁之意亦不在影鳥,所以無所謂啦;呢個係導賞團,一行十幾人,帶團都四個,沿路講解,好好呀!佢地仲有一枝超高清望遠鏡,清到嚇死,每次一見到鳥,大家就輪流睇囉,自己個望遠鏡差十皮,真係無乜用。
又因為係導賞團,無得離隊,所以影相要快夾準,無人會等你囉~
一路行已經見到一堆市區見唔到嘅動植物,睇下,我又見到蛇啦!


點解米埔多侯鳥,因為濕地啦,呢度分為魚塘同基圍兩邊,各有各靚架!
另外,有觀鳥屋觀鳥時段,見到池鷺,白鷺,貓頭鷹等等架
綠色間草屋係教育中心,入面有展覽,但重點係,高左一層,睇哂全景,方便影影影!


浮橋,全港最長,左右兩旁有蓮花池,有咸水草,有高過一個人嘅蘆葦,仲有日落,諗番起都興奮;
當日天氣一路都係天天陰,但係到浮橋終於有番D太陽啦!


對住全港最大嘅蓮花池,瞓哂身影,用昆蟲角度去捕捉影像,我見隔離個細路抄我呀,佢又瞓埋嚟影
呢個橋好過濕地公園好多, 一來無欄,二來高度同蓮花好接近,你可以近到掂住棵花嚟影,影出嚟點會唔靚呀~

行完呢段就要行回頭啦,已經夠鐘;我諗搵次唔同季節再嚟~~


聽日預告:25/9去,而家至寫?因為好多好多相,聽日睇下我影左D乜啦。。。。

14 意見:

largeheadboy said...

我做仔嗰陣時去過一次
嗰時成個米埔好簡陋
唔似依家咁有規模
冬天再去喇
多啲雀~

卡臣 said...

禁區紙...我以為申請好麻煩,要晨早去中旅社排隊填form交相交錢添

naruto said...

largeheadboy:
我見D人影雀枝炮好勁架,我都想要一枝呀

卡臣:
係呀,原來唔使自己做架

supageti said...

頂樓:你依家唔係仔喇咩?:p

邊駛攞禁區紙嫁?大鄉里!^o^

naruto said...

supageti:
樓上果個而家係死仔

邊駛攞禁區紙嫁?大鄉里!^o^。。。。。你去過?

l.minor said...

前幾年去過一次,又係14:30 - 17:30,幾好玩呀!又多野睇下

當年我又好似你個post咁咁影荷花

另外黃昏時重有一批雀飛過,好鬼壯觀!你攪到我又想去睇下

naruto said...

l.minor:
原來個個都去過~~~

黃昏都有一批雀飛過,不過影得唔靚囉

l.minor said...

我記得之前有個基圍蝦圍,不過好鬼full架,要報就要早~~

naruto said...

l.minor:
我諗而家天氣涼D就無咁易有位啦

largeheadboy said...

回意粉︰我依家係佬呀~

supageti said...

我無去過都知唔駛攞禁區紙,你仲唔係大鄉里?

回帥哥:我都覺得你係死仔喎,哈哈!

naruto said...

largeheadboy:
死佬~

supageti:
要攞禁區紙架,WWF幫你攞咁解咋~~

ps:死仔都比多左佢,係死佬

ayclui said...

我都未去過...係大鄉里 ^^"
大叔, 寫到鹽田仔未啊?

naruto said...

ayclui:
呢幾日忙呀,越寫越慢,分分鐘脫稿呀;無哂存貨,得番今晚果篇咋

鹽田。。。。我諗下星期啦,仲未揀相;我都想寫好D幫下村長~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...