Sunday, October 3, 2010

廢相一堆

1/五條煙。。。。五條孖煙囪

屋邨D球場好天就變成曬衫場,但曬底底真係好肉酸囉;其實我想放D痕粉落去


2/許願廁。。。。外國有許願池,淺水灣都唔弱,有福蔭男尿廁,屙中目標,願望成真


3/BB車。。。。哇,呢位C奶好生養呀;睇真D,三胎都係狗嚟架,狗都坐BB車呀~


4/上闊下窄?。。。。呢位“少女”塊面圓潤,手臂粗過黃德斌,但對腳咁苗條嘅,仲好高喎


原來






























12 意見:

Tat said...

1.點解你唔加多筆,盡 ♠ ♥ ♦ ♣ 上去?
4.真係好好笑,我笑咗出嚟,唔係呢張相,我都唔會咁快嚟留言。

supageti said...

Funny ~~

Tee said...

希望個少女唔會睇到呢篇blog。

eric said...

因為個牌匾喺由右到左讀,我將男尿廁,睇成廁尿男!
尿廁即喺唔屙得C?咁點得㗎急C點算,附近有冇男C廁?

狗BB車啱晒鄺美人嗰隻心肝寶貝CASH。

naruto said...

Tat:
1.我鍾意無添加
4.你放你張相出嚟,我都會即覆,呵呵

supageti:
幾架

Tee:
可能佢都鍾意呢

eric:
尿廁係唔屙得C架,商場都係

largeheadboy said...

仲要係呢隻好鬆嘅白色薄身老底添~

Tat said...

我又唔會好似你咁隨時帶相機出街拍snapshot ,
加上技術無你咁好,最緊要係你取材好得。

ayclui said...

第四張最好笑...

naruto said...

largeheadboy:
呢隻老底有袋架,袋乜呢?

Tat:
我係話。。。放你個樣上去,我都會即覆呀

ayclui:
果張撞番嚟,睇相先發現

卡臣 said...

最鍾意第一個,

唔係放馬後炮
第四個我一早睇到非她腳

anyway
有創意,我鐘意

naruto said...

第四個我一早睇到非她腳.....你以為係馬腳呀?

Tat said...

等吓啦,或者下次去旅行先再放出嚟

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...