Friday, October 8, 2010

米埔*遊。。。相簿

揀相,最後都有15張,張張都想出,所以呢篇有D長

1/去到上水都好天,嚟到米埔一落車,就有舊大烏雲,用左GF1嘅“剪影”功能,D雲飛哂出嚟


2/沿途都係魚塘,但係上面幾層雲至係主角


3/秋天到,好多蜻蜓,呢隻仲要係紅色架,好靚


4/基圍生滿蘆葦,靚到似畫


5/廁所影出去都好有味道


6/瞓哂身影嘅睡蓮


7/都係瞓哂身影嘅睡蓮


8/之前都唔知香港有咁靚嘅景,秋冬天D草黃D,應該氣氛仲靚D


9/倒影


10/臨離開禁區最後一張


11/行出去搭巴士時見到一隻靚貓


12/呢個時侯太陽至嚟,係咪太遲呢?


13/見有magic moment,貓尾草都唔放過


14/呢張一路影個天一路暗,如果船上面唔係有幾包野,就真係perfect啦


15/電線杆


再見米埔,下次再嚟~

鍾意邊張呢?

16 意見:

ayclui said...

大叔, 好多相都好得,就揀3張:
11, 4, 3
靚貓最得, 對眼曉講說話 ^3^

Tee said...

15 - one vote
我勁中意電綫桿

naruto said...

ayclui:
好得就唔係,今次OK啦

隻貓由遠見到開始影,越行越埋,影完呢張佢終於走人

Tee:
勁中意咁嚴重?多謝比面

邪留丸~ said...

貓貓好似企企等你,幫佢影相咁喎~
:)

真係好靚好靚~~~

phyllis said...

我鐘意2, 3, 11, 好有意境, 每張相都可以寫一個故事...
如果14隻艇上少左幾包嘢都會好正...

supageti said...

3 6 8 10

largeheadboy said...

靚貓最得, 對眼曉講說話 x 2
頭側側,好女仔~

3, 4, 7 都鐘意
當然其他都鐘意 ^^

l.minor said...

張張都靚,如果特別鍾意就#13,感覺主題好出,貓尾草俾黃昏"托出來"攪到好孤獨嘅感覺

呢輯相覺得好有"秋意",特別係後尾果d(不過你9月尾又應該重好熱),特登乎?

卡臣 said...

張張都咁靚
點選一張呀?

不如我選一張無咁靚啦
5號

其實5號都好, 不過其他仲靚

TY said...

i like magic moment貓尾草果張..
睇完你呢個米埔之旅, 即刻同朋友報左導賞團..下個星期去! 正!

naruto said...

邪留丸~:
佢影幾張都靚,好乖呀!

phyllis:
係呀,14果幾包野好“銀”眼,激死我呀

largeheadboy:
你對眼夠曉講說話啦(你對眼話:食呀,食呀,食多D呀~~)

l.minor:
係,特登架!

ps:果日熱到臭呀!

卡臣:
5號呢D叫做風味呀,呵呵

你諗下,企喺有風味嘅房間影出去,幾C意呀

TY:
哇!睇完即去,我好開心呀~

瘋膏 said...

雖然有靚貓, 最尾幾張都幾靚, 但我最like第7張, 幾朵蓮。

black lab said...

我揀...臨益蓮 (=就嚟變「益」味嘅蓮)

Tat said...

4號呀唔該...

真係好長,我試吓幫你整個album,等使你咁長係度吊吊fing

naruto said...

瘋go:
我都幾鍾意幾朵蓮架

black lab:
魚霧蓮又如何?

Tat:
做唔做到相簿而張相keep到咁大?

Tat said...

只係咁大囉,但無得CLICK佢嚟放大,好似我個D咁咋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...