Thursday, June 2, 2011

隱灘﹣烏溪沙海星灣

真係一個隠藏左無乜人講嘅地方,港鐵搭去烏溪沙總站,面向海向右行,會出現一條向下行嘅小路,自己搵路行出沙灘,沿途無路牌指示,上網睇番資料,佢叫海星灣,以前真係好多海星,而家只有小量


呢度好多蟹仔,佢地好過癮


成個灘都係,好震撼


當日,仲有一隻小白鷺,用長鏡影左幾張寫真


雖然係星期日又好天,但人唔算多;佢地會做乜呢?有人放狗



有人划艇,有人玩獨木舟,有人捕魚,同埋好多親子家庭摸蜆


仲有人。。。喂,自殺呀?自殺唔使擔遮架


好多天然野睇呀;喺沙灘見到兩隻海膽,有D乾乾地,影完相放番落海,希望未死啦
條雞泡係個男人撒網捉到架,原來落網只需10分鐘就有收獲,見佢都捉到十幾條魚仔,條雞泡放左生
仲見到有人浮潛,捉到幾大袋帶子,但後來有釣魚人話係“泥賊”,但至少表示呢度D水靚啦


個灘好大好大,沿路都見到D水筆仔飄左去沙灘,但奇怪嘅係,其實果度係無D長大嘅水筆仔喎,我行過,咪逐枝幫佢插喺石灘囉。。。
但原來,係沙灘另一邊有個小小嘅水筆仔樹林,好明顯係人為,因為全部都好整齊,一尺一棵排哂隊;咦!原來有人同我一樣喎


叫得海星灣,點都要搵D海星影下,但嚟遲左,佢死左


最後,樹上開滿花,好奇特,好靚


呢度方便易去,得閒去摸下蜆啦,但記得著(帶)拖鞋,但如果好似我咁行埋過左邊石灘,就要小心D,石頭有蠔殼,好似我咁,一野踢埋去,就𠝹損左啦。。。

ps:問下意見,呢篇玩下野,咁樣出相O唔OK?

27 意見:

TY said...

哇.. 我住附近都唔知有個咁既地方喎!!! 你果個地方近唔近巴士站(即係西沙茶座對面)架?!

TY said...

btw, 你果幾張小白鷺相效唔錯!!

naruto said...

TY:
唔熟路,唔見有巴士站/西沙茶座,只見個牌去白石,銀湖天峰對正呢個灘架

maymay said...

"咁樣出相O唔OK?"~OK

下次行呢D灘要小心,唔好踩落水,我有個朋友試過踩到海膽,D剌插左入腳板底,要去揾醫生拔番出來,痛到乜咁。

naruto said...

maymay:
唔落水去沙灘做乜呢?我有著拖鞋架啦,唔會插底囉,但會擦邊囉

我掛住影相啫,下次會再小心D架啦

欣宜 said...

呢篇好動感呀

largeheadboy said...

好難得咁近市區仲有啲咁嘅地方。話銀湖天峰前排會起樓,希望唔影響到喇~

如果唔郁得太快都 ok 架!

naruto said...

欣宜:
係呀,遲D拍片架啦

largeheadboy:
銀湖天峰起好架啦,成幅牆咁。。。

ayclui said...

咁樣出相O唔OK?~好OK~
好地方呀呢個, 兔謝大叔介紹~
海灘附近有無地方食o野呢?

P.S.最尾果2張黑白相好靚~

ayclui said...

哎呀...係多謝至啱~

naruto said...

ayclui:
港鐵站有間酒樓,港鐵站隔離利安邨有老麥同美心,係知咁多

新鮮人 said...

一輯內一兩張無問題,
全部都係"flash"就眼都花,
白鷺嗰張太大,
個mon一次過睇唔哂全張,
細小小好一點。

naruto said...

新鮮人:
一輯內一兩張無問題。。。其實都無咁多相做到

白鷺嗰張太大。。。即改

supageti said...

我屋企對面都有啦,駛乜去咁遠?哈哈!

Priscilla said...

下次去海下灣吖。不過要平日去,好beautiful !

naruto said...

supageti:
最斃有人對面都唔行過去呢

Priscilla:
gooooood,搵日去,thanks

supageti said...

又真係好似無行過出去喎,我唔鍾意整污糟雙腳嘞嘛 ~~~ 不過我去過海下灣呀 ~~~

Ebenezer said...

你接咗拍海星灣樓盤廣告?

naruto said...

supageti:
踩高橋,踩單車唔落地,搵R“咩”你去,咪唔整污糟雙腳囉

Ebenezer:
果D廣告要搵D洋漢洋婦追逐下架喎,仲要有杯紅酒

supageti said...

無聊!

卡臣 said...

張張都好靚

slide效果正呀

新鮮人 said...

好一點了! =)

naruto said...

supageti:
多謝~

卡臣:
果樣只可間中用,做多好多野架

新鮮人:
一點咋?兩點啦

新鮮人 said...

純個人主觀意見:

唔係相嘅大細問題,
而係相嘅內容唔適合用這種方法顯示,
那幾張白鷺的水波紋和海景是以"橫向"為主調,
然後中間的白鷺都是點題景,
景物給人一種靜靜的休閒調子,
用搖蕩不定的方式來表示就失掉了本來相片的基調,
白白浪費了你拍照時的構圖和情味了!

如果是用來表演一些活躍的影像就會更適合了,
例如魚躍海面!

naruto said...

魚躍水面,太睇得起我啦

下次再改善啦 ,多謝你意見

Unknown said...

this is Grace Chan, the writer from Hong kong economic times. we would like to buy your photos of wu kai shan beach. can we talk via email-> gracechan01@gmail.com

look forward to your email.

Unknown said...

現正被污染

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...