Friday, April 29, 2011

河背。水塘美景靈氣遊

4月24日,見書介紹河背水塘,決定去會一會佢


12:00由元朗出發,元朗泰衡街搭71號綠色小巴,約30分鐘就到河背村,第一個景點就係育英學校,行20分鐘就會到一處紮營嘅平原,向上行就去到水塘,但係。。。


比左邊嘅水聲吸引,向左邊行,見到個小瀑布;決定向前行,以為行行下會有路上番去水塘,結果一去無回頭;十分鐘後,見到西鐵車廠


再行會見到兩個堤壩,可以行落去,好有氣勢


堤壩望出去靚到爆呀,但呢個水塘唔係叫河背,佢叫上清潭灌溉水塘;四週比樹包圍,空氣好到不得了,吸多幾口至走呀


為左呢個景都值得行嚟啦


行嘅都係石屎路,有樹蔭,唔難行


影左呢盤大雜錦;但行下行下已經四點半,GPS又睇唔到仲要行幾耐,剩係知前面有間牛奶公司,開始急啦,因為樽水飲哂啦;個心剩係想一陣飲枝牛奶補充下


去到4:45pm,見迎面有個放狗少年,問佢幾耐至出到去,原來只需10分鐘,真係GOOD NEWS;
呢隻花第一次見,呢個山頭有好多,好似一條裙,幾盞鬼


到啦,到啦,到農場牛奶公司啦,點知,勁多人。。。
原來好多情侶,一家大細專登上嚟飲奶兼餵羊架;結果排左15分鐘至到我買野,換嚟老闆話牛奶賣哂,布甸唔凍,得餐蛋麵。。。結果我只係要左礶可樂。(個牛奶盒係上手飲完可執嚟影架咋,好垃圾佬呀)


但我推介大家嚟喎,因為真係有個小牧場,可以餵羊喎(餵羊嘅草兩蚊,果日係連草都賣光嘅)


行出去大路原來去左石崗,靚靚夕陽陪我等車,好完美呀~

20 意見:

best actor said...

靚到呢!!
多唔多蚊﹖

phyllis said...

好靚喎! 都唔似香港...:)

unknown said...

河背我中五果年去過!!!!
好懷念!!!!!

Bean'z Lam said...

我身在農場又有牛睇
唔使去農場牛奶公司~

naruto said...

best actor:
唔多喎

phyllis:
咁係得果個位唔似啫

馬田亨:
你中五呀?十幾年前啦噃

Bean'z Lam:
人地有奶,你有咩?

卡臣 said...

啲雲靚到爆~~

naruto said...

卡臣:
行到牧場個太陽lay埋左,之後出番嚟就靚到爆啦

TY said...

餵羊既草都賣哂?! 咁D羊咪好肥仔?!

請問賣牛奶附近有無得泊車?!

naruto said...

pris:
D羊又唔係好肥喎

佢本身可以泊十幾架車,但果日太多人,一架頂住另一架,亂jojo

l.minor said...

5月24日? 捉到,罰抄100次!

上清潭灌?hehe...另外有冇裝幾權空氣番屋企吸下?

你個農場鮮奶我23號去嘉道理時,朋友提議話去呀!不過最後時間趕無去到,我地差d係唔同時空出現呀!如果我23號有去,你張相盒奶就係我留俾你架!!!

naruto said...

係喎,跳左一個月㖭

無裝空氣番屋企,因為我放左一個屁污染左D空氣啦

如果你23號去個盒24號仲放喺枱面無人執枱,呢度真係搵你去啦

largeheadboy said...

我又要去!
不過今個周末好似唔太好天

naruto said...

largeheadboy:
我覺得你似想飲牛奶食餐蛋麵咋喎

ayclui said...

隻花叫曼陀羅, 有毒o架.
羊眼好核突, 個瞳孔打橫嘅, 似魔鬼.

naruto said...

ayclui:
隻隻都有毒嘅

隻羊可能外國嚟,係鬼佬

supageti said...

蔓陀蘿成 paul 都有毒,嚴重既會死亡,眼看手勿動。

naruto said...

supageti:
哇!美麗嘅背後暗藏殺機呀

S said...

我住在元朗附近,但未去過添!啲雲影得好靚,請問洗唔洗用啲咩特別技術或者鏡頭呢?

http://maisylam.mysinablog.com said...

日落的魚鱗雲好靚喎,不枉此行啦

naruto said...

Skll:
用左相機個曰落mode,會令到張相橙d

Maisy:
仲影到芽蟲,不枉此行

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...