Friday, October 15, 2010

鹽田梓-番外篇

今次鹽田梓D相以組合形式推出

第一組。。。澄波學校
學校旁有棵梨樹,呢期開哂花,好靚


第二組。。。客家村屋
經過時,腦裏響起張國榮嘅歌聲﹣“天意差錯誰可補,一切遭遇誰擺佈”;知我講乜,你年紀都有番咁上下喎!


第三組。。。大自然拼盤
鍾意朵黃桐,鍾意棵竹苖,鍾意青草地,鍾意濕地嘅蜆


第四組。。。鹽田
左上角﹣鹽田浮木係今次最喜愛相片
左下角﹣水入面好多呢種啫喱狀嘅透明波波,係魚卵?水母?有無人知?
中間﹣隻蟹見到我大逃忘,我窮追
右下﹣鹽田入面好多青苔水草,遠睇似世界地圖


鍾意邊組?

16 意見:

largeheadboy said...

鐘意第三組嘅佳麗~

mmm,哥哥?我真係唔知你講乜喎

Anonymous said...

老洞?

卡臣 said...

鐘意第一組
因為我喜歡蔚藍色

發現灣...月光光,心慌慌,先家有隻大豺狼

supageti said...

“天意差錯誰可補,一切遭遇誰擺佈”咩歌?我真係唔知 ~~~

最喜歡第四組

naruto said...

largeheadboy:
呢位dee dee,係老洞嘅主題曲呀~


第三組,大自然喎,我唔見你個blog出下你香港遊D相嘅?無遊呀?

Anonymous:
中呀

卡臣:
真係有D發現灣feel呀老野,但腦入面哼嘅係老泂喎

supageti:
你唔知呀?我諗係你果陣屋企未有電視啦,呵呵

呢樹簡簡單單你去行下啦,揸車去碼頭,跟住搭船,行又唔辛苦。。。你要郁下架

supageti said...

大哥,咪令你千千萬萬既讀者以為意粉郁都唔願郁咁啦,我日日都勞動到汗流浹背嫁 ~~~

卡臣 said...

我回你發現灣吖嘛
兩套劇都好懸疑

TY said...

我喜歡第四組!
"老洞"..... 我諗重播既時候就睇過D...

邪留丸~ said...

第二組呀~
鍾意嗰幅石牆
但"朱朱"→(蜘蛛)就... =3=

想問咩嘢係"老洞"呀?

naruto said...

supageti:
呵呵?咁今日身體如何呢?

卡臣:
發現灣太陰深,會嚇到D人唔去架

TY:
有重播咩?

邪留丸~:
係喎,完全唔記D相。。。第二組好呀,1956年嘅屋呀,當年我就後生囉

老洞咪一個好老嘅洞囉

ayclui said...

第三組~ 好靚囉.
D蟹好鬼醒, 一郁就走夾唔抖...好難影.

naruto said...

ayclui:
嚟緊有無諗住去邊呀?

ayclui said...

台灣花博呀~
香港就未諗...介紹你去一個地方, 包你影足一日...龍仔悟園, 好鬼正.

naruto said...

龍仔悟園.... 十幾年前去過,由大澳行上去,果次落豐仲要全程抱住朋友個仔,又跣腳喎,又驚跌親佢個仔喎,佢個仔又剩係比我抱噯,落完山腳係咁震呀

TY said...

我記得重播過, 但係唔記得咩時段.... 可能係十二點左右.. 或者'婦女生姿'之後

naruto said...

TY:
舊成咁而家要去經典台至有得睇啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...