Wednesday, October 6, 2010

推介*好味嘅便便飯

便便飯係我心目中嘅十大美食之一,見到友台推介,即去呀!

位於鱷魚恤大廈,APM隔離,APM開左個大門口通過去, 一望就見到佢

蛋包飯好吸引,現場所見,九成都嗌蛋包飯;我嗌左忌廉菇菇便便蛋包飯同牛肉便便蛋包飯;

兩個都好食,但忌廉菇菇較優勝,好少有飯係兩個汁組成,印象只有鴛鴦飯;呢個呢,好creamy,加埋便便嘅微辣口感,再加上自已落嘅咸菜莆,好食到不得了呀!

加$18可以從湯,沙律,雪糕,飲尿(打錯左,飲料至啱)四揀二,埋單每人都係$8X,必食!


聽日預告(十月重頭戲):知唔知我去左邊?

9 意見:

largeheadboy said...

場面仲虛唔虛磡呀?

WWF 喎~

瘋膏 said...

你哋2個先後都介紹咖哩飯引我....

卡臣 said...

lego? 正呀, 我無去過, 熱切期待中

naruto said...

largeheadboy:
你講咖喱飯?我星期六,三點去,有位

係呀,WWF呀?咁即係邊度呢?

瘋go:
你唔食得咩?試下啦

卡臣:
唔係lego呀,巴打

phyllis said...

哇! 感謝你幫敝部打廣告~
忌廉磨菇幾吸引, 下次試下先 ;)

l.minor said...

便便意思係咩呀?

你帶咗快獸去邊?打熊貓呀?

naruto said...

phyllis:
廣告?呢度落廣告免費架

忌廉磨菇真係得,想食多次

l.minor:
便便意思係咩呀?。。。。。。。。

er... 方便便宜囉,你以為咩野呢?

出埋熊貓都唔知我去左邊?呢處啱你架喎

Bean'z Lam said...

米埔嘛
幾年前去過啦
冇哂神祕感lu

naruto said...

Beanzzzz:
唔好玩咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...