Tuesday, December 15, 2009

床底寶箱之史前 成績表

本來想搵小五嘅成績表,但原來最舊都係得小六

小五係人生第一個轉捩點。。。

細佬出世。。。之後越嚟越失寵,為之後中學後期自閉嘅性格揭開敍幕

改名。。。本來跟族譜排“一”字輩,英文釋名直頭係yatming, 同富貴悶個主角一樣,但細佬出世搵高人改名,竟然連我個名都郁埋,無得”一鳴“驚人

第一次做班長。。。班主任搵我做副班長,以前最多做行長,今次升呢,正班長係農曆新年我老豆口中嘅”阿仔“,我地嘅友情都係由呢年開始

成績開始倒退。。。都關做班長事,原來好多野做架,兼且教學開始勁多英文,個底打得唔好,每況越下

貼堂。。。班主任兼教美術,我亦開始被發掘呢方面專長,美術功課由班房貼到學校大堂,無處不在

我諗比任何家長見到張咁嘅小六嘅成績表,都會以為個仔讀書會一帆風順,但之後果D。。。真係醜樣到你唔信,我都唔敢擺上嚟!
美術得C,OMG,最差果科!發生咩野事?我唔記得

13 意見:

Leo said...

唔做一鳴yatming,改咗做耳鳴yeeming呀?

貼堂貼到出大堂換得個C,老師應該好知你嘅興趣所在囉!

KennyT said...

原來你最叻係聖經, 阿彌陀佛, a-men

Fun said...

老太當年趁我唔響hk,一鑊過將我d report card同校刊送晒去填海,嬲到我差d齙血管呀!

naruto said...

Leo:
真係改壞名,真係成日耳鳴

唔攞番張紙出嚟,我以為我美術高分架喎。。。定係C已經高分呢?

KennyT:
說來慚愧,會考連聖經都肥左

Fun:
邊個阿媽唔係架?我keep埋幼稚園架,而家都搵唔到啦

CH Mak said...

学术优点一个:是什么? ;)))

naruto said...

CH Mak:
唔記得喎!可能個優點係靚仔呀

maymay said...

我小六果年又係全班有46人。

通常d阿媽唔肯丟野架喎,我個朋友要吼佢阿媽返鄉下,靜靜雞丟晒佢d收藏品(垃圾)喎~~

Ellen老師 said...

美術和勞作點解分開比分?

Ogake said...

我估你都係唔多講野既人~ 你個操行有Excellent渦~

阿ta said...

成績實在係太差,冇一個係A+!

naruto said...

maymay:
唔睇番成績表點會記得一班有幾多人呀?
你真係記得?

我老豆係掉野能手,乜都掉

Ellen老師:
美術真係畫畫,勞作係搵D雪條棍砌野,氣水蓋砌圖案果D

Ogake:
識左我咁耐都唔知我係文靜人咩?

阿ta:
我學校無A+架

maymay said...

我點會唔記得,我個小學同學會叫"禮樂社",依家仲年年有聚會架。
同埋當年我地全班考到升中試,好威,中、英、數老師同校長,分別請晒我地食飯、飲茶、睇戲、据扒,呢一世都記得。

卡臣 said...

英雄莫問出處

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...