Wednesday, December 2, 2009

床底寶箱之史前 銀行存摺

又到床史時間,今日係一本銀行存摺。。。

而家開戶口都無簿仔嘅,有本存摺揸喺手,實在好多



仲有隻可愛獅子仔歡迎你



屋企自細教落要有儲蓄習慣;83年用$50開戶,到85年有$1015;

畢左業,同時間做兩份工幾年,死儲爛儲,而家買埋樓,本簿仔又跌番去低點,下個目標應該係乜呢?


ps:今日呢篇,由感性嘅鳴門提供

17 意見:

13elle said...

真係耐到我都未見過 lol

KennyT said...

我下個目標係45歲退休

阿ta said...

83年...仲未識行.... 真係未見過....!!

Anonymous said...

Find someone to share your life with?

陳娃 said...

唔好扮感性la ..

karvitz said...

有幾感性?XDD

Fun said...

我最近唔見左本匯胸簿仔,去分行問,佢話唔可以就咁做過本,一定要cancel左個account然後開過個新既先可以..

咩意思先?我話我個戶口由5年班開始用,我出糧/交費/autopay都係用呢個戶口,即係如果我要返本簿仔就要由頭搞過晒d野?死架?!?!

eric said...

我都有留低本存摺,時間仲同你嘅差唔多。不過喺身痕銀行。用嚟儲存利是錢嘅。

supageti said...

我仲有一個獅子簿仔戶口 ~ 但只係開左幾年嫁唧,不過,仲 keep 住好多本舊簿仔。

Ogake said...

咦~ 上個世紀既產物~ 但我都擁有過呢款封面的存摺~ 但係入面就無小獅子啦~

naruto said...

13elle:
咁得兩個可能性

1。後生囉
2。你唔儲錢囉

KennyT:
我都set過退休年齡,但人越大,發覺仲有好多野未做,會趕唔切錯

阿ta:
真係青春無敵艇

Anonymous:
係喎!

WWW:
(DJ聲)有D野唔係話扮就扮得嚟

karvitz:
感性到為今朝嘅順暢而高與訊

Fun:
匯胸根本唔想人用簿仔啦;但你個case就怪D,問多間好喎

eric:
我都有本儲利是錢,但掉左Lu

supageti:
有幾舊先?

Ogake:
小獅子無唔緊要,最緊要個存摺多錢呀!

supageti said...

梗無你咁耐啦,我咁後生,哈哈 ~~~

naruto said...

supageti:
講完你自己都笑

largeheadboy said...

我鐘意性感嘅鳴門多啲~

Ellen老師 said...

小時候的鳴門,3日唔埋2日就去獅子銀行入幾十蚊喎!

卡臣 said...

有無騎獅子相呀?

我就無lu

naruto said...

卡臣:
好似無喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...