Sunday, December 20, 2009

凍冰冰日記

今日第一次去facebook玩scrabble,自細都鍾意玩,連輸兩舖,第三舖終於發揮得好,砌贏鬼妹,勁呀


玩足一日,點解?皆因凍到唔想郁,今朝瞓到11:45am之後一路坐喺暖爐旁check mail/blog,見到腳甲都發紫,人瑞都走埋嘅日子,仲有無人話香港無冬天呢,唔通真係想人瑞都走哂。。。

唔肯落街,摷下雪櫃有乜餸先,有7-11咖喱魚蛋,凍肉舖嘅獅子狗同燒賣,咁就一煲過啦,“筆”左飯,再成煲上枱,點知好快就飯冰冰


朋友打嚟約睇戲,出面雪櫃咁,點出去呀!

順帶一提,馬桶太凍,唔想坐落去。。。

14 意見:

Leo said...

玩砌字要識字架喎!

鬼妹都贏到,仲唔落街買六仔?

Ogake said...

我見你玩我又試玩~~~~~

好 . 難 . 玩 呀!!!!!

supageti said...

我覺得尋日凍啲 ~~

ayclui said...

馬桶太凍,唔想坐落去 --> 超認同呀~ 呢個時候就諗返起日本D 暖暖廁板, 真係調返轉, 坐咗落去唔願起身呀~ ^^

maymay said...

用風筒吹暖個廁板咪得囉,豉椒拔~~^o^

naruto said...

Leo:
文化人嚟架嘛,點會唔識字呢?

ps:樓下無六仔,得間七仔同埋狗仔

Ogake:
無屎用

supageti:
三點幾大阪悶到嚟睇我個blog呀?
一日發即C鄉呀?

ayclui:
日本仲有暖水洗埋XX㖭,真係超細心,等你唔會因為去厠所冷親呀;醫生問:點冷親架?
我:疴X果時冷親(幾咁情難以堪)

maymay:
無頭髮呀,無風筒呀!

Fun said...

尋晚我都喺西環.. 都幾凍,最後去咗可可食嘢暖下!

新鮮人 said...

今日無你講得咁凍喎,
行街行吓都唔會變雪人,
十幾度都唔係太凍啦!

naruto said...

Fun:
可可?咩野嚟?

新鮮人:
十幾度對我已是極刑,雖然我極型

新鮮人 said...

爛gag王果然係你! =_____=!!

phyllis said...

你餐飯求其得黎又幾好味咁喎...

naruto said...

新鮮人:
多謝!農曆新年咪見到我。。。爛桔王

phyllis huang:
真係OK架,我諗住encore

Fun said...

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14284&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%A5i%A5i&amenity_id=1009&dishes_id=1014

卡臣 said...

食超辣魚蛋
痀勁辣屎
火燒後欄

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...