Monday, December 28, 2009

餵貓日記-2

星期六, 一早仆上去,驚亞妹餓親,一開門,未開燈,除鞋,行入個廳,點解濕detdet嘅,地下有一灘幾大嘅水,而厠所門口又有D泡,我懷疑係嘔水,清潔左;攞住包貓糧,阿仔已經即刻”捕“喺厨房等食,阿妹施施然跟住我,今日終於肯食,食完仲望住個碗唔肯走,加多幾粒比你啦!

阿妹高難度示範,請比掌聲


我個袋究竟有乜魔力,兩隻野直頭玩到唔走


掛住玩,夜晚12:00再去,佢地肯定餓啦,一餵就食食食,阿仔食得快,走去搶阿妹D野食,衰公

星期日,天氣轉凍,兩隻野輪住呢個位,梗係啦,暖好多


有input,梗係有output,阿妹知人影佢,頭dupdup


阿仔勁呀,先怒啤,跟住出手打我呀(右圖),迫我關門

12 意見:

KennyT said...

好得意呀真係!

你又衰D﹐目及 人家解決的

N/A said...

不喜歡貓的人就會討厭貓 然而喜歡的人 就會很瘋狂 呵呵
節日快樂哦

Bean'z Lam said...

其實貓應該係唔介意你望佢去廁所的
因為佢地都唔會知道「醜」字點寫(in fact佢地都唔care@@)

貓貓幾好啊,我都有養。

Artman said...

我俾掌聲你...咁都影到.
佢地兩隻野玩到地毯移晒位...一如以往的奀皮!

naruto said...

KennyT:
唔係好衰啫

mystical hyman:
佢兩隻幾抵錫嘅

Beanzzz:
我覺得佢地識怕醜喎,開住間唔肯去架

Artman:
地毯係阿仔爪到移位架
阿妹正常番啦

Ogake said...

幾活潑呀~ 都係多得你日日去逗佢地玩呀~
逗人有一手既你, 估唔到逗貓都掂渦!

瘋膏 said...

亞妹嗰2張高難度相正呀!

2A有你呢個friend真好, 幫手餵貓、清理屎尿、逗貓、拍照upload, 等佢哋安心去玩。

naruto said...

Ogake:
狗同龜仲掂呀,人反而弱D

瘋go:
my pleasure

phyllis said...

唔好餓親佢地啊!

邪留丸~ said...

好可愛呀~佢哋 >v<
你真係俾心機照顧佢哋喎~

ayclui said...

今日呢篇好正呀...鍾意果張貓貓企喺熱水壺上面嘅相...仲有你話亞仔出手打你...梗係啦,人地急到瀨仲阻住哂,再唔走用貓沙潑你丫嗱...@@

naruto said...

phyllis huang:
點會餓親吖!詳情請睇新一篇於

邪留丸~ :
人又係可愛,貓又係可愛,你本字典咁少字嘅?

鳴門格言。。。應承左就要比心機

ayclui:
我唔識用貓沙潑番佢呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...