Saturday, December 5, 2009

噚晚做到一點至瞓,今朝8點就比個客call醒落樓下攞稿,仲要今朝即刻改完,真係趕到心臟病
下晝至正式睇關於問醫師嘅e-mail,哇!1,2,3,4,5,6.....乜真係咁多人身體有毛病架,做都市人真係艱難

做到悶,搵D世藝,見ellen要換hello mimi,好,就陪你癲,我$74就有七個印花啦!但係指定要其中兩個,運氣好都超高難度呀


夜晚,坐定定睇頒獎禮,見到黎耀祥攞獎,開心架,中學師兄嚟架!yeah!

睇完,寫完呢篇, 又要做多一粒先有得瞓, 唉!

7 意見:

Leo said...

柴九不及社長,四奶奶直頭係對如妃嘅賠償,大奶奶又點同郭太后比呢?咩最佳劇集,其實係精選台嘅無本廣告囉!

邪留丸~ said...

"柴九"係你師兄!?
真係好難想像喎...

maymay said...

柴九係我可以坐定定睇嘅電視劇集,
金鈴就一路洗碗一路"聽"都得,最鐘意睇佢地嘅頭飾。

朱朋 said...

昨夜節目又名皆大歡喜!

Ellen老師 said...

鳴門果然發功喎!老師幫你打氣!加油!加油!

我都鍾意「人生有幾個十年」多過「說好話,做好事,存好心」唔明點解有50點收視囉!

阿ta said...

見到雯女,我只記得佢早排走音亂跳打鼓...

naruto said...

Leo:
柴九不及王老虎,最佳劇集唔係王老虎都應該係大冬瓜啦!

邪留丸~:
你唔係覺得佢似師弟呀?邪姑娘

maymay:
梗係啦,要用新獲煮飯嘛,呢派;梗要洗碗格

朱朋:
昨夜節目又名曾姐放電嗒小生

Ellen老師:
16呀!16呀!

喔!我開哂全屋電視機嘛

阿ta:
見到雯女,我覺得Y文條裙唔多掂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...