Wednesday, December 16, 2009

世界變

以前,搭小巴去銅鑼灣,個牌寫住大丸
而家,大丸執左咁耐,小巴仲係掛住大丸,對新一代/新移民嚟講,係咪七不思議事件呢?



以前,行街邊有咁多籌款,頂多咪禮拜六賣旗
而家,一出地鐵站兩個街口內,又話幫下D老人,呢邊就幫遺棄貓狗,仲有個幫難民㖭!再加埋乞兒,僧多粥少呀,反而越嚟越無動於衷

以前,朋友聚餐,酒樓上菜,大家會嗌:飲杯
而家,大家會嗌:等陣,我未影相呀,跟住就輪住用部機去“scan"D餸菜,你係咪?

17 意見:

Ogake said...

搭小巴成日都會叫D無左既地方有落~
例如: 新光丫~ 超群丫~ 都仲有人嗌緊架~
我聽過有一個人嗌有落~ 鄉音搭口齒不清~ 佢嗌:"路邊有落",到佢夾硬落左車,全車討論都無人知佢實際想係邊落,接住有人答"垃圾筒丫唔該"......

Anonymous said...

The last example is really true.

Tee

KennyT said...

做咩突然維園阿伯上身﹖

阿ta said...

哈哈哈!!!SCAN餸菜 有我份~! =P

karvitz said...

第 3點,而家少左好多喇.....

supageti said...

1. 住石塘咀時搭西環小巴番屋企係要嗌『太平戲院有落』司機至會停啱位;

2. 唔喜歡賣旗依種方式,不嬲唔買,依家濫到直情覺得討厭;

3. 依家進化到,同枱食飯既人嗌:咪住,阿意粉要影相,不過我係無行動囉,哈哈。

naruto said...

Ogake:
路邊有落都嗌得出?咩野人嚟架?

Tee:
單單都true架,hehe

KennyT:
唔要咁快做阿伯:(

阿ta:
寫blog嘅有邊個無做吖?

karvitz:
少?果日食飯,枱枱輪住拎機出嚟,好好笑呀

supageti:
我細個住福星戲院喎

Ogake said...

賣旗嘛... 做社福界的朋友才會知箇中奧妙, 除了在街上賣旗的動作是角力, 團體跟社署在賣旗的安排上也是角力~
賣旗的人都是義工, 不買不打緊, 但得欣賞他們付出的時間與體力~

naruto said...

ogake:
我都賣過一次旗,知道佢地係義工,我有買,不過睇下係邊間先買囉

ayclui said...

好同意籌款呢個point...依家真係成日都有人走埋o黎, 捧住個亞加力膠箱就叫你捐錢比乜乜乜機構, 都唔知真定假...又成日叫d老人家出o黎賣獎劵...我都開始麻木啦...

lau2tang said...

賣旗都還好,起碼知道佢地係受社署監管。我最怕就係係街頭畀人叫買獎劵,買公仔同買曲奇,好驚佢地係混水摸魚。

陳娃 said...

而家,一出地鐵站兩個街口內,又話幫下D老人,呢邊就幫遺棄貓狗,仲有個幫難民㖭!再加埋乞兒,僧多粥少呀,反而越嚟越無動於衷

真係好乞人憎.. 最慘係啲義工. 犧牲佢地既努力但結果係咁負面. 我覺得真係好無謂

naruto said...

ayclui:
老人家,細路,傷殘都有,有陣時唔捐都覺自己冷血

lau2tang:
獎劵,買公仔同買曲奇。。。無監管架咩?
總之賣乜都好,睇你係咩野機構啦

www:
老人家,細路,傷殘都有....漏左,係貓狗都出埋,呢下毀打正我

結果負面我覺得係太多街頭捐獻啦,有一半真係聽都未聽過,唔提機構名,剩係話”幫下老人家啦“,幫下“失學兒童啦”,唔見你個箱或件衫有大logo,我實唔理你

Fun said...

我廿五飛啦 :)

突然個schedule有啲packed,我諗要等我出年返嚟先可以將份厚禮俾你 :)

largeheadboy said...

呢幾日成日有啲乜野貓狗絕育籌款阻住個地鐵站出口,仲要收工時一大班人,咁樣實在好令人反感。

naruto said...

Fun:
順風,出年見啦

largeheadboy:
係呀!就係佢地囉!連貓狗都搬埋出嚟

卡臣 said...

好中呀!

還有現在車上無人睇書
只會玩電話

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...