Saturday, December 26, 2009

多啦A夢大電影/三槍拍案驚奇

噚晚過左一個名符其實嘅”嘥能厲“,今早起身睇無線“多啦A夢大電影:大雄的貓狗時空傳”


每次大電影都會講環保,今次新D,講遺棄貓狗同約定,走科幻加感人路線,正呀;故事後段嘅世界末日,我直頭懷疑2012抄佢,九成似(佢係04年作品)。
加插左叮噹嘅愛情線,超值;靜香演技越嚟越成熟,可以力爭影后寶座。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
晏晝,有個手下敗將”𦧲“玩scrabble,話要報仇;開頭輕敵,比佢襟住,我又大部份時間都攞大量1分牌;後尾憑一個"SQUIB"分勝負,嬲到佢講:diu;啦,呢D咪就係無文化囉
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
下晝,去alan屋企餵阿妹同阿仔(詳情聽日至寫),artman送來兩張免費戲票,係“三槍拍案驚奇”


係呀,我最怕睇大陸戲,怕“浸”娘味,諗住去到金鐘,即場換到飛就睇,無就行街,結果。。。
今日做三場,間戲院得五行,我都坐到第二行,入場時更加發現其實唔滿

呢套戲有乜好講呢?
個朱古力爆谷好食,我推介
厠所好靚,緊記幫趁擺低幾両
小食部個餐牌唔清楚,投訴
見到有個男人入錯女厠,係呢套戲最大嘅攪笑位
全部演員+造型都醜樣係呢套戲嘅賣點

完場,我同朋友嘅對話
R:都唔好笑嘅?
我:有個女人識笑喎
R:跣一下腳佢都笑喎
我:我見佢笑,我覺得佢咁都好笑,我又跟住笑,係笑佢囉
R:睇咁嘅戲真係難得,好彩唔駛錢
我:咁爛,真係好難得嘅經驗

今年睇左10套戲,佢排11

7 意見:

largeheadboy said...

miss 咗無睇叮噹添~

在巴士上看過《三槍拍案驚奇》嘅預告,只係覺得令人好驚奇。

Artman said...

真係對你唔住囉...哈哈, 俾左個機會睇超級爛片.

best actor said...

哈哈﹐我都覺得點解張海報會設計成呢個樣﹐係咪驚人節日食得滯,整鋪上吐下瀉﹖

邪留丸~ said...

入錯女厠嗰個人係唔係你呀!?
大叔 = ="

黑柴 said...

我都有睇叮噹!我至愛!

naruto said...

largeheadboy:
miss左,咁買DVD啦

Artman:
多謝就真,係好難得嘅經驗
*聖誕日竟然唔爆
*間戲院得五行,好似老闆睇試片
*厠所靚到唔捨得走

一次過滿足三個願望

best actor:
D 演員靚到你便秘,瀉不得

邪留丸~ :
潮人嚟架,頂帽有fake fur,TEE頂哂閃片
佢同女友攬住嚟,佢女友望住佢入去都唔出聲,我仲諗唔通係女嚟嘅,跟住就見佢急急腳出番嚟,佢女友笑到好大聲㖭

黑柴:
呢套好感人呀!嗚嗚。。。

卡臣 said...

拍案..我又睇
又唔係咁爛啫
人人觀點唔同

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...