Tuesday, January 27, 2009

初二...

全家(爸,媽,姐,姐夫,弟,弟婦)去哂菲律賓島仔避年,得番我一枝今;
初一早上起身,打個電話比老豆拜年....

我:恭喜發財,萬事勝意身體健康呀

爸:恭喜發財,你都係呀!...你係邊個呀?

我:吓,我係阿仔呀!

爸:啊!你喺加拿大打嚟呀?

我:我喺天水圍打嚟呀,阿鳴呀!

爸:原來係阿鳴,嘻嘻,家姐啱啱準備落水

........

邊個係加拿大阿仔?我一定要查出嚟

10 意見:

Leo said...

:O

happy new year!

Anonymous said...

查實你,係唔係打錯咗電話呢...?
大叔...

supageti said...

鳴門爸似乎都係院友 ~~ :p

naruto said...

Leo:
恭喜你發大財

邪留丸~:
冇打錯,跟住比咗阿媽聽,佢都話老豆連我都唔認得

意粉:
佢有隻耳仔撞聾又唔認,聽電話卻愛用撞聾嗰隻

Ogake said...

可能你先至係執番黎的~~~~~

naruto said...

ogake:
你新精頭講D咁嘅野

Anonymous said...

大叔真係有孝心,千里迢迢同uncle拜年...
有d事唔知真相會比較好

Anonymous said...

其實你會唔會係...大嬸至真!

ashlee 魚 said...

hi, thanks for visiting my blog !
happy CNY !

卡臣 said...

到菲律賓旅遊?
好彩平安歸來

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...