Thursday, December 3, 2009

Junk Mail


只係短短幾日,就收到一大疊廣告信件;

快餐類之中,家鄉龜,pizza黑,勿勿送同野火就佔最多

但最鬼side紙係銀行,唔係叫你投資就係冧你借錢,次次都係無睇仲要幫個信封解體撕膠再垃圾分類,side時間呀


開電子郵件,仲衰。。。

10 意見:

KennyT said...

你棟大廈D信箱好靚

supageti said...

我反而覺得垃圾信少左,可能因為住鄉下地方,無咩會入黎攝野落信箱。

電郵你 set security 去 high level 嘛,勁都連唔係垃圾既都會隔埋。

邪留丸~ said...

係囉...
銀行真係好唔環保

Ogake said...

信件我都OK多, 但仍可接受~
最攞命既垃圾電郵係~ 聲稱可以幫我增大既廣告~

naruto said...

KennyT:
唔係我大廈嚟架,呢度係佐敦,懶係整個標題咋上

supageti:
而家以經將我D中獎信都話係junk mail啦,仲set高

邪留丸~ :
銀行係每一封都幾張紙

Ogake:
如果話增高會唔會開心D呢。。。慾望增高,增高,增高

阿ta said...

垃圾信/垃圾電郵我都可以皺下條眉就算,但一收到垃圾電話 ----- SORRY,貧僧必須破戒爆句『DLLM 呀』!!!

Ellen老師 said...

呢篇1定係由想食人嘅鳴門提供喇!

naruto said...

阿ta:
垃圾電話我都憎爆筏

Ellen老師:
呢篇係由優雅嘅鳴門提供喇!

卡臣 said...

我懷疑相中最右手邊那排信箱是我家.
請問是否拍於寶寧街,交剪舖旁呢?

naruto said...

卡臣:
係寶寧街,但係隨處影,唔記得隔離係乜舖頭la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...