Saturday, December 19, 2009

點心癮

每星期都會有兩日下晝走去樓下嘅“權發”飲茶,茶靚,點心真係好好味,食到而家有D上癮,連老豆返緊工都由上環走嚟食晏(每星期喎)。。。

以下五款點心係我嘅推介

第五位。。。臘腸卷
粉靚,如果我無食錯,應該係用“水仙”粉,特點唔會“痴”牙,臘腸唔算肥,近排我嘅至愛


第四位。。。奶黄煎推仔
皮脆芝蔴香,記得襯熱食,食哂成碟都無問題


第三位。。。鴨腳紥
組合根本係絕配,鴨腳旁加左一件豬肉及芋頭,芋頭次次食都係粉嘅,索哂鴨同豬嘅肉汁,豬肉又帶番芋頭香,過癮


第二位。。。蜂巢芋角
脆皮比食開嘅鬆但挺喎!乾身,唔會食到成口油,好食到不得了


第一位。。。懷舊馬拉糕
又係鬆得緊要,帶蔗糖味,我家姐至愛,佢一個人一次隊左三籠,真係有病


嚟開西環嘅,飲茶吖!

15 意見:

Leo said...

嘩膩滯到呢!

KennyT said...

我最近幾次飲茶都無芋角同臘腸捲食﹐睇黎要落西環飲下茶囉

邪留丸~ said...

嘩~超好味呀~~~~
但飲茶嗰陣...
"蜂巢芋角"好似真係絶咗跡咁...
好想食....呀... =3=

black lab said...

有冇蝦腸?
有冇蝦餃?
有冇灌湯餃?

naruto said...

Leo:
呢幾日唔食返D肥野抵抗唔到“地球暖化”呀

凍得𡟚坎坷

KennyT:
蜂巢芋角。。。瞓身推介

邪留丸~:
其實舊馬拉糕都唔係平時好彩美心果隻,都係絕左跡嘅味道

black lab:
有蝦腸,不過腸粉質表唔特出
有蝦餃,如果推介十大會有佢同蘿蔔糕
冇灌湯餃,sorry

阿ta said...

仲有一樣抄正甜品係千層糕~! 抄愛!!
唔係千屠奶黃果隻,懷舊正宗有糖東瓜架.不過已絕種。你知邊度有話我知喎!

naruto said...

阿ta:
無留意喎,check下先

新鮮人 said...

可惜很少去西環,
不然一定會試試!

順便一提,
那個宖記蝦堡唔掂架,
我試完好好好失望!

Ogake said...

呢五樣野, 我只會食第一位既馬拉糕, 其他都係肥膩野, 你有quota, 靠你啦!

largeheadboy said...

奶黃煎堆好似好吸引喎
流埋沙就正啊!

maymay said...

依家好少酒樓有鴨腳札,好吸引,不過西環咁遠......

naruto said...

新鮮人:
我都聽過話唔得,咁唔試啦

Ogake:
我呢個月肥左一個碼

largeheadboy:
流架不過唔多,用食壽包嘅方法嚟食都得

maymay:
你專程去日本食野又唔嗌遠

phyllis said...

你係咪阿蘇上身啊? 我連水仙粉係乜都唔知...勁啊!

naruto said...

phyllis huang:
小弟個老豆做麵粉廠,食慣(水仙係代表某個品種,做中國糕點用)

phyllis said...

識多樣嘢, 唔該晒!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...