Wednesday, December 23, 2009

雜記

1/holiday mood超強,今日完全無做野

2/唔做野做乜,掛住玩scrabble,blog都荒廢,上左癮㖭!

3/晏晝睇完”真情“,夜晚“美麗老解像”監製都係徐遇安,唔怪得之二線嘅咁齊。。。
黃智賢,顏國樑,苑瓊丹,于洋,楊英偉,馬蹄露,馬海倫

4/咁义凍,見到blog友/朋友陸續出發去旅行,變左得孤疑仔。。。諗起

一個風雪晚上,笛聲淒也涼
月是冷 長路更是長

雖然都plan左一月出發旅行

5/早幾篇嘅廢up晚局,ms.H用佢架有美肌功能相機影左呢張相,哇!粉樣到吖!


6/追睇AM730都係為左佢,今日直頭有人問我其實係唔係梁進,因為今日內容我又真係成日講,但。。。我唔係梁進呀!我正經好多架!


16 意見:

Leo said...

早幾篇嘅廢up晚局

老細,炒咗你個校對佢喇喂!

梁進真人好似靚過閣下啲架!

浪子m: said...

又有屎..

阿ta said...

你真係粉樣呀! 抄靚仔!!!
等我陪你去旅行啦,我有大把假,係冇$!!!

Ogake said...

上鏡靚過真人呀你!

陳娃 said...

大叔 玩scrabble 玩創左個心lol.. 啲blog hea 到.. haha

maymay said...

又真係好粉樣喎,乜野牌子相機來架?

邪留丸~ said...

唔怪得..."老狗"都話
張相靚成咁...!?
重點:"平時嗰樣唔係咁架喎!"



P.S.: 重點嗰句都係佢講嘅~

naruto said...

Leo:
"靚啲"咋?咁真係好靚架囉喎

浪子m:
你篇寫實D,係鏗鏘集,我呢篇係J2

阿ta:
咁隨便同人去旅行架咩

Ogake:
我覺得係好事喎

WWW:
攪錯呀!比足料,字字珠璣架啦喎,

maymay:
卡C奧

邪留丸~ :
咁粉,靚咩?

casper said...

1. 我收左爐好耐
2. 話你一開FB就玩唔停
3. 美麗高解像冇想像咁好睇, 好麻麻地除紙山
4. 我仲係香港wow
5. 你個樣唔駛咁粉啊?

largeheadboy said...

原來 scrabble 係喺 fb 架?咁無得玩 lu~

naruto said...

casper:
你自從唔寫blog,大家當你收左皮㖭啦

largeheadboy:
未開?

邪留丸~ said...

哈哈~
我無話過你靚喎~
大叔

粉...
就真係粉咗啲嘅...

Artman said...

係粉樣定x樣呢? 呵呵..

supageti said...

去邊樹旅行呀?

naruto said...

邪留丸~:
粉都幾好,拎嚟做2010嘅image先

Artman:
信唔信我打阿妹吖拿

supageti:
未知,尚未示意。。。。未知~~

KennyT said...

無剃鬚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...