Thursday, December 31, 2009

各位blog友,我有野講

先幫個blog做個09總結

觀賞人數﹣151000
followers -26個
最多人觀賞係高雄墾丁海角遊,每日都過200,唔知發乜癲
同一時間個blog最多人同時觀賞係12個...

由無人睇到第一次覺得多人睇左係開始寫”床史“
第二次人數飆升係鬥爛歌
高峰期係墾丁,跟住回落,而家每日都係100-140人左右

數字講完。。。

有D說話想同見過面的blog友講:

老狗:你而家忙成咁,幾時先食到個飯呀!祝你出年(事事)上軌道
朱朋:你就身體健康啦
ogake:隻手快D好返,個人開心D,諗野簡單D(其實唔鬥爛歌可以鬥乜?)
邪留丸:事事順利,心情靚,個樣正
casper:出年游返水,等我(我終於識喺FB add你,好𤓓)
karvitz:喂!K友,我已經癮起,幾時止痕?
意粉:祝你身體健康,去“雲”全日本,缸魚九代同堂,但。。。唔該跟husband做運動
Artman:多謝你比我餵貓,好好玩呀;(等睇KL相)
Alan:你都係,遲D我會仆番場打波架啦
Life is joyous...:你估下次見係你讀完書番嚟定我過去呢?
黑X:你個blog越寫越慢,加個油啦!(去劈酒?我嚟)
Leo:scrabble, yeah!yeah!yeah!
www:其實你OK架,死未?PK仔
F4:下次再唱過,祝你心想事成

即將見到嘅。。。
ellen老師:出嚟要著短褲,唔該;叫埋maymay出嚟吖(要著泳衣)
fun:我等緊台北小姐簽名架,幾時返呀?結冰未呀?

見過未見過漏左嘅(我估一定有漏):身體健康,出入平安,路路順暢,出年見啦!

25 意見:

13elle said...

出年見!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ogake said...

謝謝你今年幫我很多, 尤其年尾呢段時間~
開心+簡單, 應該係我 2010年既目標吧~

Fun said...

等多陣啦!

份手信喺香港,結咩冰啫!

Artman said...

點解你會多謝番我轉頭架呢?
咁好玩, 約定你Feb26-Mar1再做褓母! 唔該你先.

Leo said...

醉醒未呀你!yeah你個頭咩!

呢篇擺明要開咗名嘅人覆,硬谷收視喇!

見你咁恨,祝你來年繼續响爛卜界領風騷喇!

PS:其實你幾ok!yeah!:D

naruto said...

13elle:
出年見啦

Ogake:
唔駛謝啦!開心就夠

Fun:
你擺礶可樂出門口一晚,睇下佢結唔結冰?

D可樂係未放喺basement唔駛雪都凍?

Artman:
又旅行?駛唔駛咁密呀?仲密過我D頭髮

ps:妖!飲醉左原來瞓得好差

Leo:
yeah你個頭咪yeah你個頭囉!

你就真係諗多左,收視唔駛咁谷架

PS:其實你幾ok!yeah!:D。。。話我架?

邪留丸~ said...

新年快樂~各位

我都祝大叔
心想事成,
越嚟越型仔喇~
^^

Ocean said...

Hi, 我估我未喺你個BLOG 留過言, 但我應該都係忠實讀者, 趕喺2009完結前留個言先!

卡臣 said...

Happy New Year!

阿寶 Francis said...

新年快樂呀~~~哎呀親戚~!

maymay said...

唔怪得成朝眼眉跳啦,
同網友相認係史上最危險嘅樹黎個喎,好驚驚~@@

觀賞人數打漏個0呀大叔。

CH Mak said...

哎呀,你mo野同我讲ge。哈哈。
新年快乐!

黑柴 said...
This comment has been removed by the author.
karvitz said...

痕都等多個禮拜喇!

naruto said...

邪留丸~:
你就靚爆全公司啦

Ocean:
多謝呢位隱蔽青年襯年尾行出一大步呀!happy new year

maymay:
打漏左都係得你睇到,甩甩漏漏都係呢個blog嘅特式

CH Mak:
係喎!撞到都叫見過喎!

出年再鐵人啦,年紀大左,你咪就係大鐵人囉

黑柴:
妖!仲好講,噚返到屋企,一除外套,成地花生縠

今朝順利,但好唔夠氣

新年快樂!出年再型D

naruto said...

卡臣:
新一年好快樂呀!!!!!!

阿寶 Francis:
細侄,新年快樂!

karvitz:
好痕呀好痕呀,好痕呀好痕呀,查查查查查,快快查D無比膏

casper said...

大叔, 新年快樂!!
等你啊, 希望你唔好再游兩個堂就抖十幾分鐘, 咁我真係等你唔到架!!

ayclui said...

好聽嘅說話唔怕講多幾次...新年快樂呀~

朱朋 said...

今年同你打羽毛球好開心呀! 雖然年尾我轉左打排球, 但如果時間啱我會打羽毛球架!
年紀大心景細係你特色, KEEP住喇!
祝新年快樂, 身體健康!

Tat said...

你2009 339篇,2008 375篇,你真係一日有野冇野點都整一篇野出黎,哈哈

邪留丸~ said...

1/1俾人哋焗我返工
依家唔方唔爆
簡直想"炸"咗間公司囉!
>~<

naruto said...

casper:
放心,出年set嘅目標同運動有關,條氣我會練番番嚟

ayclui:
身體健康,橫財就手,出入平安,yeah!

朱朋:
頂!咩野“年紀大心景細”呀?
我特式係型英帥靚正呀,盲架

Tat:
基本上係日記嚟架,比起舊年咪少左囉!

邪留丸~ :
1/1返工?有客咩?
我會咁睇囉!唔開心都吞左佢
唔好同公司拗,成日拗無著數,但如果經常搵笨又唔比番著數自己又夠料嘅,轉工

:)

black lab said...

哈哈!好難講喎!可能你過嚟,又可能我留低......

我有冇話你知,嗰次同你食飯,係我過嚟日本之後,第一次同香港識嘅朋友見面食飯呀!

naruto said...

black lab:
哇!
難求緣份至
難求全合意
始終都有第一次

勁呀!

Ellen老師 said...

著短褲見面無問題啦!
幾時冬眠完出山呢!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...