Tuesday, December 8, 2009

金鈴﹣5(上)黑眼圈


第五次針頭啦!醫師又嚟摷我個頭,見仲未有毛出,但發現,白頭髮底部已經唔係白色,深色左。。。真係好消息呀

今次落左七枝針,施針期間,乘機問佢攞去黑眼圈配方,如下。。。

1/敷面用:白芨,白芷,白蘞,白丁香,白附子,當歸。。。。叫藥材舖磨粉(全部四分之一斤)約$120-$160,(我估應該好多),加蛋白敷上面,十至二十分鐘
但白丁香大部份藥材舖都無,建議去上環蘇杭街永和興/文咸街66號左右(唔記得名)

全塊面都敷得,眼肚部份除左藥粉,仲要加多塊青瓜

2/美白用:絲瓜去皮去籽磨爛+茄子皮磨茸敷面二十分鐘

任務完成,講番個頭。。。

佢插左幾枝後話:哇!好多風,去過邊嚟?(插左針,針位頭皮發紅係個頭有風咁解)

我:噚日去過愉景灣啫

醫:好大風咩?成個頭頂紅哂嘅?

我:露天餐廳,但唔算太大風;頭頂痕,R唔R得?

醫:唔得,痕係因為D風出緊嚟,忍下啦。。。

我:吓!真係好痕喎!

醫:第五次應該出毛架喎。。。

我:會唔會日頭樽藥因為我食左躁,你叫我份量減半呀?

醫:係有關嘅,正常份量你補得滯,就要減,你而家習慣左就要再加番上去架啦

我因為想個blog多樣野寫,於是套料:你話拮頭頂隻針有隻勁D嘅,我又唔駛用住嘅,咩料嚟架?

醫:梅花針,一枝針有幾個針頭嘅

我衰多口:咁得意,可唔可以比我睇下。。。。

未完

13 意見:

阿ta said...

笑左....諗起我篇死人風..哈哈~
SORRY 離題添!
黑眼圈D料OK易買, 我會試!!!

Leo said...

金鈴呢期紅,增加唔少收視,最佳表現奬真係實至名歸呀!

largeheadboy said...

好大隻快獸,驚驚~

係全部料加埋四分之一斤定係每樣野四分之一呀?爭好遠個喎!

naruto said...

阿ta:
毒呀你

Leo:
呢期收視真係升左

largeheadboy:
每樣四分之一斤

supageti said...

我覺得你好好記性 ~~ ^^

ayclui said...

嘩, 以身犯險試梅花針...勁 ~
我以前聽過人話d 梅花針可以將血氣打通,要先打散, 後重生喎, 又話拮完針之後會浮哂d瘀血出o黎, 之後就會好番.

naruto said...

supageti:
我針頭嘅其中一個目的係無記性喎

ayclui:
我未寫,你又知我真係有試?

maymay said...

陰功咯,攪到快獸咁醜樣!

"衰多口"即係衰左啦~~

Ogake said...

D風出緊黎? 感覺好恐怖~ 唔好向住我, 我怕吹風的~

阿ta said...

NARUTO: 我邊到毒呀!!?!?!?!

樓上:笑死我喇~!!!

naruto said...

ogake:
喂!唔好笑我住,中醫角度,頭多風就會頭痛。。。
佢第一次拮已話我多風,我呢個月真係無頭痛,赤都無呀

阿ta:
玲玲,你估我無睇,你果篇講一個人臨死時會有風走出嚟之類。。。仲唔算毒

黑柴 said...

黑眼圈方法咁鬼麻煩,學我哂黑啲咪得囉!

naruto said...

黑柴:
你呢個方法我用左幾年啦!我夠想黑D啦,我唔上色架

但今年真係覺得哂完有D巢呀!你估仲細咩

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...