Friday, December 11, 2009

大煲

天氣凍,最想食煲仔菜;買個新煲,自己得閒整下先;我無某人咁富貴,只係買左個細細嘅瓦煲。。。

但係同某貴煲優點一樣喎!。。。
(好處是不用放太多油煎炒食物,不易黐底,不易生銹,清洗容易,熱度均勻,聚熱效果良好,烹調時間比一般鐵鑊快,通常祗需細火烹調,節省不少能源,沒有化學塗層,吃得健康。還有兩點最重要的,就是能夠美化廚房,以及令入廚者快樂!)

冬菇炆雞,豆瓣醬肉碎,最後就勁啦!

橫掂儲7仔coupon,咪買左兩碗碗仔翅,用煲仔煲滾,魚翅撈飯也!


有十三個印花啦!

16 意見:

Ellen老師 said...

鳴門果然發功儲印花!

加油!加油!加油!加油!

魚翅撈飯~~我都鍾意喎!

Artman said...

似模似樣喎, 搵晚上來"痴"餐得唔得? 最多你出餸我出飯啦.

KennyT said...

哇哈哈

阿ta said...

洗唔洗幫手儲印花呀?
BTW,樓上已經WA HA HA 左三日!好野!

KennyT said...

ta, 因為連碗仔翅o個壇o野都俾naruto先生諗到

naruto said...

Ellen老師:
今日會齊啦!換第一隻啦
你儲到幾多?

Artman:
隨時啦!但呢個係煲嘅size兩個人食可能唔夠

KennyT:
哈利波突,到你

碗仔翅加左個煲即刻高貴好多,係欠左芽菜

阿ta:
我都已經係幫手啦喎,幫上幫?

maymay said...

你有三個瓦煲?
等我又整下煲仔飯先~~

naruto said...

某人:
一個煲咋,三晚嘅餸嚟架

陳娃 said...

碗仔翅撈飯好似好ok wo .. 下次我買多兩個煲上黎.. 開煲仔party lol heehee

supageti said...

瓦煲好易爆,天冷成日食一品鍋,會用康寧煲整。

naruto said...

WWW:
多人就落街食啦,我樓下有間煲仔菜即將開業

supageti:
新瓦煲買番嚟時要用油抺佢,第一餐要煮D多油菜色,咁就無咁易爆

朱朋 said...

見你講到個煲冇得頂, 唔做SALES SIDE哂!
PS:個中醫有料到, 兩晚都有覺好訓!

Ogake said...

你係咪只係將D本身煮好左既野擺入去用新瓦煲翻熱咋??

naruto said...

朱朋:
讚個煲段sales推介,我喺某人度copy架咋

Ogake:
除左煲仔翅,其他都係用個煲煮熟架!

其實仲整左個生煎豬肉餅,失手,散哂,賣相唔靚,cut左

largeheadboy said...

好強勁喎!等我都摷番個瓦煲出嚟先~

naruto said...

largeheadboy:
煲日本菜呀?

唔駛用碳爐,用日文敎科書生火啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...